מבחר מאזטים איטלקיים (צילום: גלעד הר שלג)
מבחר מאזטים איטלקיים (צילום: גלעד הר שלג)

איטלקייה חדשה הגיעה לעיר

חובבי האוכל האיטלקי, זה בשבילכם. בקניון הסינמול (לב המפרץ) נפתח סניף של רשת מסעדות השף "פיאנו פיאנו". התפריט עשיר ומגוון וכולל פיצות שיוצאות ישר מטאבון עצי ההדר שממוקם בחזית המסעדה

פורסם בתאריך: 7.4.22 13:50

רשת מסעדות השף "פיאנו פיאנו" פתחה את הסניף הרביעי שלה בקניון הסינמול (לב המפרץ). הרשת נוסדה ב-2009 על ידי המסעדן אסף לב והשף רועי חנין, ממייסדי מסעדת "בליני" הוותיקה בנווה צדק. הבעלים של הסניף הצפוני הוא רועי אנקווה, איש עסקים, אשר עסקיו נמצאים על ציר הקריות ומרכז הארץ. הוא מוכר לחובבי הכדורגל בארץ כבעלים של קבוצת הכדורגל סקציה נס ציונה, המתמודדת בימים אלו על העלייה לליגת העל.

פולנטה עם פטריות צלויות (צילום: גלעד הר שלג)

פולנטה עם פטריות צלויות (צילום: גלעד הר שלג)

רשת "פיאנו פיאנו", המגדירה עצמה כרשת מסעדות בוטיק, חיפשה את הדרך הנכונה להיכנס לחיפה, וברגע שנוצר החיבור עם אנקווה, נפתחה שדרה קולינרית ונסללה את הדרך לפתיחת המסעדה החדשה.

 

 

החוויה האיטלקית של "פיאנו פיאנו" מציעה תפריט עשיר ומגוון: מנות ראשונות, פסטות ופיצות איטלקיות היוצאות מטאבון עצי ההדר הענק שנמצא בחזית המסעדה, היחיד מסוגו בארץ ויובא מאיטליה.

בין המנות הראשונות ניתן למצוא ריזוטו פירות ים (69 שקלים); פולנטה עם פטריות צלויות (52 שקלים); קרפצ'יו (46 שקלים); מאזטים איטלקיים – מבחר מנות אנטיפסטי המשתנות כל יום (58 שקלים). ישנן כ-20 מנות פסטה שונות, ביניהן: ניוקי במחית כמהין; פאנה ארביאטה; פטוצ'יני דיאבלו; לינגוויני פרוטי מארה, לזניה בטטה או בשר וחצילים; רביולי במילויים שונים (78-48 שקלים); פניני – כריכי פוקצ'ה מוגשים עם סלט (66-58 שקלים); מנות בשריות, כמו כבד על פולנטה; עוף מרסלה; פילה מפולפל וקוטלטה די ויטלו (117-69 שקלים); ומנות מהים – קדירת פירות ים; דג, שרימפס מרטיני (89-86 שקלים) וכ-10 סוגים שונים של פיצות (94-49 שקלים).

"פיאנו פיאנו", קניון סינמול, שד' ההסתדרות 49, צ'ק פוסט. שעות פתיחה: כל השבוע 12:00 עד אחרון הסועדים. טלפון: 077-724-2012.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר