נתח פילה בקר לצד פלחי תפוחי אדמה (צילום: גלעד הר שלג)
נתח פילה בקר לצד פלחי תפוחי אדמה (צילום: גלעד הר שלג)

סדר יהיה כאן

כמדי שנה בערב פסח, פותחת מסעדת "שטרודל" את שעריה למי שרוצה לחגוג את ליל הסדר קצת אחרת. במסעדה נערכים עם מנות מיוחדות ברוח החג, ללא חמץ. זה חלק מהדו קיום עליו מבוססת המסעדה שלנו", אומר עלאא אסעד מבעלי המסעדה

פורסם בתאריך: 10.4.22 11:45

מסעדת "שטרודל" במושבה הגרמנית פותחת את דלתותיה בליל הסדר, לכל מי שאינו חוגג בביתו, אצל חמותו או בבית מלון. המסעדה, בבעלותם של האחים עלאא ועיסא אסעד, מתבססת על מנות מודרניות מהמטבח הערבי-שאמי, אך הבסיס תמיד נשאר האוכל של אימא שלהם, עליו הם גדלו בבית. בליל הסדר התפריט יעבור שינוי מקצה אל קצה ויותאם לערב החגיגי.

פילה לברק על מצע חריימה (צילום: גלעד הר שלג)

פילה לברק על מצע חריימה (צילום: גלעד הר שלג)

"בכל שנה אנחנו פותחים את המסעדה בליל הסדר", אומר עלאא אסעד, "יש ביקוש גדול בקרב הרבה יהודים, שרוצים לצאת לבילוי משפחתי בערב החג. אנחנו נערכים עם מנות מיוחדות ברוח החג, ללא חמץ כמובן, ומכניסים למסעדה גם מצות. זה חלק מהדו קיום עליו מבוססת המסעדה שלנו".

 

 

תפריט ליל הסדר יכלול: ברוסקטה מקמח תפוח אדמה עם בשר ראגו מפורק בבישול ארוך, איולי צ'ילי ובצל מקורמל (54 שקלים); סביצ'ה דגים עם ירוקים עונתיים ותערובת פירות יבשים (59 שקלים); עופיון ממולא בעלי גפן מגולגלים באורז לצד ירקות שורש מהטאבון (109 שקלים); לברק על מצע חריימה (124 שקלים); נתח פילה בקר לצד פלחי תפוחי אדמה ירקות צלויים (148 שקלים).

על כל בקבוקי היין תינתן הנחה של 20 אחוזים, ובהמלצת הבעלים, עדיף להזמין מקום כבר השבוע, כי הביקוש עצום.

"שטרודל", שדרות בן גוריון 39 (המושבה הגרמנית) חיפה. טלפון: 077-7004312.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר