פיצה עם שומשום של "מור פיצה" (צילום: עמוד הפייסבוק)
פיצה עם שומשום של "מור פיצה" (צילום: עמוד הפייסבוק)

סוד השומשום

"פיצריות יש המון אבל אנחנו מביאים את הייחודיות שלנו". האחים רותם ועדן מור פתחו ברמות רמז את "מור פיצה", כשקהל היעד שלהם הוא סטודנטים מהטכניון, אבל לא רק. אחד החידושים שהם מציעים ועושה את כל ההבדל הוא שומשום בשולי הבצק הקריספי

פורסם בתאריך: 11.4.22 14:15

רותם מור (32), עבד בשנים האחרונות בכמה פיצריות מקומיות, משם הוא שאב את הידע להכין פיצה. ביחד עם אחיו הצעיר, עדן, הם החליטו להעביר את הידע הלאה ופתחו לאחרונה את "מור פיצה" ברמות רמז, כשקהל היעד הם סטודנטים מהטכניון, אבל לא רק.

"גם אחי עבד בפיצרייה הרבה שנים ועשינו את כל התפקידים, החל משליחים, קופאים וכל העמדות במטבח", הוא מספר, "החלטנו לקחת את העניין צעד קדימה. בהתחלה הייתי מאוד סקפטי בגלל התקופה הלא פשוטה, אבל כן החלטתי לנסות. התגובות נהדרות, יש המון לקוחות חוזרים. הרעיון הוא להקפיד על טריות ואיכות המוצרים. אני אישית בכל בוקר קונה את כל הירקות טריים. אנחנו גם מאוד מקפידים על חוויית שירות וזה מה שעושה את ההבדל. נכון שבנווה שאנן יש המון פיצריות, אבל כל אחת מביאה את הייחודיות שלה".

ולכם יש פיצות עם שומשום בשולי הבצק.

"זו לא המצאה שלנו. בהתחלה חשבנו לעשות את כל הפיצות ככה, אבל אז התלבטנו שאולי לא כולם יאהבו את זה ואי אפשר להכריח את כולם לאכול פיצה עם שומשום. מי שמעוניין, אנחנו עושים לו בצק עם שומשום, ויש לזה דווקא ביקוש לא רע".

 

 

זה בטח יוצר קריספיות.

"בדיוק. זו תוספת נחמדה".

תפריט הפיצות כולל: מרגריטה (20 שקלים לאישית, 39 שקלים למשפחתית); רוזה (47 שקלים); אלפרדו / יוונית / ים תיכונית / חריפה אש (49 שקלים למשפחתית); פיצה אישית ללא גלוטן (28 שקלים); טבעונית (25 שקלים לאישית, 47 שקלים למשפחתית). פסטות: עגבניות / שמנת פטריות/ רוזה (35-30 שקלים); רביולי גבינה / בטטה (40 שקלים). בתפריט יש גם סמבוסק (20 שקלים); לחם שום  (13 שקלים לאישי, 20 למשפחתי); זיוה מגולגלת (24 שקלים); מלוואח (20 שקלים). סלטים: ישראלי (26 שקלים); יווני או ניסואז (32 שקלים).

MORE PIZA, אינטרנציונל 9, רמות רמז. שעות פעילות: א'-ה', 23:00-12:00, מוצ"ש עד 23:00. טלפון: 04-8204040.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר