מסעדת "נג'מה"
מסעדת "נג'מה"

ממלכת הבשרים

למסעדת השף "נג'מה" בבת גלים יש שף חדש ותפריט חדש, וזה לא דומה למה שהיה קודם. על מנות הבשרים המשובחות, כמו גם על שאר התפריט, אחראי השף חמודי בסול, וכמובן שיש מנות דגים כיאה למסעדה על הים

פורסם בתאריך: 25.4.22 11:43

ל"נג'מה", מסעדת השף המפוארת שנפתחה בדיוק כשמגפה עולמית השתלטה על חיינו, על חוף ימה של בת גלים, יש שף חדש ותפריט חדש. הפינפון, שהיה סימן ההיכר במנות של השף הקודם, אסיל, שריף וגם בעיצוב המסעדה, פינה את מקומו לתפריט התואם כל חך, אך עדיין מאוד מוקפד מבחינת חומרי הגלם ועיצוב צנוע בהרבה.

מנות חדשות ב"נג'מה"

מנות חדשות ב"נג'מה"

"כיום אנחנו מגישים אוכל עשיר בישיבה אל מול הים התיכון", מספר עומרי חאמד, מנהל המסעדה, "את השף חמודי בסול שלפנו מהמטבח של 'שוואטינה', שהיא מקבוצת המסעדות של האחים תאופיק ובילאל חסן, יחד עם 'איטליאנו' ו'נג'מה'. הוא מומחה לבשרים ובנה תפריט המתבסס על גריל ברזילאי. הוא חזק בתחום הבשר, הוא אלוף בבשר. יש לנו מנות בשריות מעניינות כמו טאקו שווארמת עגל, נתחים על העצם כמו טומהוק, פורטר האוס, כבד אווז, צלעות. כל מה שתבקשי, תקבלי. עדיין יש לנו מנות דגים, כי אנחנו ליד הים, יש מנות ראשונות וסלטים מיוחדים, תפריט אלכוהול כפי שהיה וגם מנות אחרונות מעולות".

 

 

והמחירים?

"מחירים סבירים לחלוטין. כל סלט עולה 40 שקלים. חתכתי במחירים, אבל זה לא אומר שהתפריט עממי. הוא פשוט מותאם יותר נכון לאוכלוסייה המקומית. אין ספק שבסול שידרג אותי. לקוחות מכל המגזרים מגיעים. את התפריט הקודם מאוד אהבו היהודים, אבל פחות הערבים. היום כולם אוכלים, כולם נהנים. אגב, המצאתי סלוגן חדש: Good to MEAT you.

מנות לדוגמה: לחמא נג'מה (29 שקלים); קרפצ'יו דג ים (65 שקלים); קרפצ'יו פילה עגל (70 שקלים); שווארמה מוסר ים (70 שקלים); שווארמה פילה עגל (75 שקלים); צ'יקופתא עם פילה ברבוניה (68 שקלים); ברבוניות (130 שקל); פילה לברק (120 שקלים); סוכריות סינטה (72 שקלים); אנטריקוט, 350 גרם (145 שקלים); המבורגר נג'מה מבשר אנגוס (72 שקלים); נתחים על העצם (החל מ-40 שקלים ל-100 גרם).

"נג'מה", העלייה השנייה 96, בת גלים. שעות פעילות: כל יום בין השעות 23:00-12:00, טלפון: 04-6161606

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר