כריך סלופי ג'וקר (צילום: עמוד הפייסבוק של "הדיקטטור")
כריך סלופי ג'וקר (צילום: עמוד הפייסבוק של "הדיקטטור")

"הדיקטטור" כבש את חיפה

ההמבורגר המסתורי, אך המשובח, של "הדיקטטור" התמקם לאחרונה בציר מוריה. לרגל הפתיחה, הסכימו בעלי המקום לחשוף את זהותם ולשתף בתפריט, שכולו על טוהרת הדיקטטורה

פורסם בתאריך: 26.4.22 15:07

לפני קצת יותר משנתיים, התפתחה מחתרת אנדרגראונד על ציר חיפה-חלוצי התעשייה, סביב "ההמבורגר של הדיקטטור", שפרץ אל עולם הקולינריה המקומי. ההזמנות התקבלו רק דרך הוואטסאפ, כשאת החוקים הכתיבו הדיקטטורים ורק הם, כי זו דרכה של דיקטטורה – אף אחד לא הגיע למקום, וההמבורגרים המושחתים הגיעו בצורה אנונימית לחלוטין לבית המזמין. השליחים היו עטויים מסכות של דיקטטורים ידועים, כך ששום פרט מזהה לא דלף, והתפתח גל של שמועות וניחושים מי עומד מאחורי המותג. כמובן ש"כלבו – חיפה והקריות" היה הראשון לדווח על התופעה ואף הסכים לשמור על אלמוניות הבעלים.

המבורגר "הדיקטטור"(צילום: עמוד הפייסבוק של "הדיקטטור")

המבורגר "הדיקטטור" (צילום: עמוד הפייסבוק של "הדיקטטור")

לפני שלושה שבועות "הדיקטטור" כבש את חיפה והתמקם בשדרות מוריה, היכן שהיה ה"ביר גארדן". העמימות גם כאן משחקת תפקיד חשוב. אמנם יש מקומות ישיבה בחוץ, אך אף אחד לא יכול לנחש מה קורה בפנים. הבעלים הלכו על קונספט של חדר מדרגות בבית משותף, עם חלון סגור ותיבת דואר שבה מונחים תפריטים. לאחר שתבחרו מה שתרצו להזמין, תתבקשו לצלצל באינטרקום, החלון ייפתח, אך וילון כהה עם איור של דונלד טראמפ, יסתיר את מה שקורה מאחוריו.

 

 

התפריט התחדש עם שתי מנות של המבורגר וכריכים עתירי בשר, ולכבוד הפתיחה, הסכימו הבעלים, שהם צמד אחים צעירים, להיחשף בשמם. קבלו את יהב וסהר קובי, שעדיין לא מנדבים יותר פרטים על עצמם, אך מאוד מרוצים מהמקום החדש.

תפריט "הדיקטטור": מק אנד צ'יז אנד בולונז (45 שקלים); האבא של הרודן (77 שקלים); כריך אסאדיקטטור (57 שקלים); ניקולאי האיום (65 שקלים); הצ'יקן של סטאלין (42 שקלים); המבורגר הדיקטטור (49 שקלים); אנטוניו הרודן (58 שקלים); כריך אנטריקטטור (57 שקלים); נפוליאון של המאה ה-21 (67 שקלים); פאפא דוק (77 שקלים); בייבי דוק (71 שקלים); פנקייק שלוש קומות (38 שקלים); הבאקט של סטאלין (49 שקלים); כריך סלופי ג'וקר (51 שקלים).


"ההמבורגר של הדיקטטור", מוריה 105, חיפה. שעות פעילות: שבת, א'-ה' 24:00-12:00. שישי 02:00-18:00. טלפון: 053-7207013

להזמנות מסניף קריות >>>
להזמנות מסניף מוריה >>>

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר