עוף צלוי של סינטה בר (צילום: פייסבוק)
עוף צלוי של סינטה בר אקספרס (צילום: דף הפייסבוק)

העוֹף שיגרום לכם לעוּף

במרכז המסחרי ברחוב איינשטיין נפתח "סינטה בר אקספרס" הפועל מדי יום עד חצות. החל מ-07:00 בבוקר מוצעים כריכים מיוחדים, מאפים וסלטים, ואילו מ-11:00 אתם יכולים ליהנות מעוף צלוי או מכמה סוגי המבורגרים

פורסם בתאריך: 17.5.22 18:29

קבוצת "סינטה בר" עושה זאת שוב, והפעם "סינטה בר אקספרס" משודרג וחדשני, במרכז המסחרי ברחוב איינשטיין, סמוך לבית הספר היסודי.

בבקרים, מלבד בשבת, המקום נפתח ב-07:00, ועד השעה 15:00 פועלת עמדת ה-Deli, שם אפשר להתפנק על כריכים מיוחדים, מאפים, סלטים, שתייה חמה ומיצים טבעיים. בשעה 11:00 נפתחת עמדת הרוטיסרי, שם מכינים ארוחות עוף שנצלה מדי יום, מוגש בכריכים או כארוחה מלאה (עוף שלם, חצי, או רבע עם תוספות). במקביל לעמדת הרוטיסרי, גם עמדת ההמבורגרים נפתחת, עם תפריט חדש ומשודרג, מלא אפשרויות של תוספות וארבע אפשרויות של סוגי קציצות. עמדות אלו פועלות בכל ערב עד השעה 24:00.

המבורגר. סינטה בר אקספרס (צילום: דף הפייסבוק)

המבורגר. סינטה בר אקספרס (צילום: דף הפייסבוק)

"האהבה לקולינריה היא חיידק", אומר אלי שחרית, ממקימי קבוצת "סינטה בר", "והוא מידבק. בלתי ניתן לריפוי. אותי העשייה מאתגרת ומרפאה. אנחנו מלאי רעיונות, ולפתוח מקומות חדשים זה בוער בתוכך. יש ימים קשים ואתה רוצה לבעוט, אבל אז האש שוב בוערת והיצירתיות גוברת על כל הקושי. אנחנו נכנסים לכל פרויקט חדש עם אדרנלין שמחשמל את הגוף. יש תוכניות ויש עיצוב, והקונספט מבשיל והצבעים מתחברים והכל מקבל חיים, ואז מגיעים לשלב הגמרים ומתחילים לראות את היצירה. וביום כזה, שהכל כבר כמעט מוכן, ונקבע יום הפתיחה, זה לגעת בפסגת הריגושים. מי שלא חי קולינריה לא יבין זאת".

 

 

סינטה בר אקספרס (צילום: דף הפייסבוק)

סינטה בר אקספרס (צילום: דף הפייסבוק)

וכל זה מבלי לדבר בכלל על האוכל.

"נכון, כי את מה שהולך להיות במקום, אפשר לחוות רק לאחר ביקור במקום. הבוקר שלכם יתחיל נפלא עם קרואסונים וכריכים מעלפים ויימשך עם תפריט המבורגרים חדש ופסיכי ורוטיסרי סטיישן שיגרום לכל אחד לעוף!".


"סינטה בר אקספרס", רחוב איינשטיין 139, חיפה. שעות פעילות: ראשון עד שישי, 24:00-07:00, שבת 24:00-11:00. טלפון: 04-6601235.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. שלומי הטועם

    העוף טעים ועסיסי ובמחיר לא יקר ממש היה כיף לאכול שם תודה

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר