מהתפריט של "ביירן מרקט" (צילום: עמוד הפייסבוק)
מהתפריט של "ביירן מרקט" (צילום: עמוד הפייסבוק)

איך תרצו את הנקניקייה שלכם?

"ביירן מרקט", הרשת שמתמחה בנקניקיות מיוחדות, הגיעה לקניון עזריאלי חיפה. הבעלים של הסניף, חיים נחמיאס: "הקונספט זה להביא את גרמניה לישראל, נקניקייה עם בירה, במחירים סבירים מאוד"

פורסם בתאריך: 31.5.22 00:57

"ביירן מרקט", הרשת שמתמחה בנקניקיות סטייל גרמניה, פתחה סניף בקומת האוכל בעזריאלי חיפה. חיים נחמיאס, שהוא הבעלים של חברת הפקות, העוסקת בירידי אוכל בקניונים וגם יועץ אסטרטגי שעוסק בפיתוח קולינרי לחברות בכל הארץ, הוא הבעלים של הסניף, ולו רזומה בתחום המסעדנות עם מסעדות ובתי קפה במרכז.

"אנחנו כרגע בהרצה ועובדים מצוין", הוא אומר, "'ביירן מרקט' היא רשת שמתמחה בנקניקיות מיוחדות, ואנחנו מכינים גם המבורגרים ושניצלים. בנינו קונספט שייתן מרחב גדול ללקוח. אנחנו יודעים להרכיב את המנה שתענה על הצרכים של כל לקוח, אם אלה מנות הבשר שהזכרתי, סלט ליד, רטבים מיוחדים. הקונספט זה להביא את גרמניה לישראל, נקניקייה עם בירה, במחירים סבירים מאוד".

 

 

בתפריט הנקניקיות יש שמונה סוגים שונים: קנקר עוף קלאסי; לנדייגר, שזו נקניקיית ציידים; צ'יזי דוג – עגל במילוי גאודה עם פונדו גבינות ואיולי שום פרמז'ן; בראטוורסט קלאסית; ביירן – אנטריקוט פיקנטית; ביירן רולדן – קנקר עוף עם ראפ אנטריקוט; מולי גוס – עגל-אווז.

מחירי ארוחות הנקניקייה: בודדת 40-29 שקלים; דאבל 56-39 שקלים; ארוחה 55-43 שקלים; המבורג סטייק (52-38 שקלים); באיירן בורגר (61-44 שקלים); ארוחות שניצל בורגר או במגש (52-38 שקלים); כריך רוסטבראטן – אסאדו מפורק עם בצל מקורמל (49 שקלים); כריך הודו מעושן (32 שקלים); כריך קורנביף (35 שקלים); עסקיות מוגשות בין השעות 10:00-12:00.


"ביירן מרקט", עזריאלי חיפה, משה פלימן 4. שעות פעילות: במהלך השבוע בשעות פעילות הקניון. בשבת מ-12:00.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    לא נראה שתגיעו לרמה של גרמניה בנקניקיות ונקניקים

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר