מייזות של "זוס" (צילום: דניאל לילה)
מייזות של "זוס" (צילום: דניאל לילה)

מוכנים, היכון, זוס!

ביום ראשון (5 ביוני) וביום רביעי (8 ביוני) יתקיימו במסעדת "זוס" בכרמל מסיבות לרגל השקת תפריט הקיץ שרקח השף צ'רלי פדידה. וזה הולך להיות טעים

פורסם בתאריך: 31.5.22 01:15

עד הגיוס רצה השף צ'רלי פדידה להיות מכונאי או חשמלאי רכב. אבל אחרי ארבעה חודשים של תיקון פנצ'רים, הוא נפצע והתגייס עם פרופיל נמוך, כזה ששלח אותו למטבח הצה"לי לבשל ל-800 חיילים. בחופשת השחרור הוא כבר למד בבית ספר לבישול, ואת הסטאז' החל ב"שרתון פלאזה" בירושלים, עיר הולדתו.

לברק אפוי בטאבון (צילום: דניאל לילה)

לברק אפוי בטאבון (צילום: דניאל לילה)

פדידה הוא דור שני של שפים. אביו, אלי, היה שנים רבות הסגן של השף שלום קדוש ב"שרתון" ירושלים, התחרה וזכה במדליות בתחרויות עולמיות, והוא זה שהכניס את הבן לעולם התחרויות. בשלב שבו אבא פדידה החליט להפסיק להתחרות, צ'רלי הבן, שכבר ידע את העבודה, יצא בעצמו לתחרויות. הוא מעוטר בשלל מדליות ותארים, כמו חבר ב"מסדר אבירי השף" ומחזיק בדיפלומות מאסטר שף מאיגוד השפים האיטלקים. הוא עבר בין כמה בתי מלון בבירה, ואז נחת ב"שרתון" תל אביב. מאז הוא מתגורר בפתח תקווה.

 

 

פדידה עושה אוכל ים תיכוני, ומאז שנפתחה, הוא השף שמוביל את "זוס" החיפאית של ערן לוי. לכבוד שבועות, רענן ושדרג פדידה את תפריט המסעדה עם מספר מנות קיציות חדשות. תפריט הקיץ החדש יושק במסיבת שבועות גדולה שתתקיים במסעדה ביום ראשון, 5 ביוני, החל מהשעה 20:00 בהשתתפות הכנר הבינלאומי רוניוס ודי ג'יי פלג בר. ביום רביעי, 8 ביוני, תתקיים מסיבה נוספת בהשתתפות "אוברטון" – להקת מופעי מחווה מהמובילות בישראל במסיבה ישראלית מקפיצה ומרימה עם להיטים שכולנו גדלנו עליהם.

בין מנות הקיץ החדשות של "זוס": גירוס קפריסאי – נתחי פרגית מוקפצים עם פרגית ובצל במעטפת פיתה עבודת יד מהטאבון עם סלסת עגבניות ותבלינים (78 שקלים); אבטיח צונן במילוי גבינת פטה ונענע מוגש עם גספצ'יו אבטיח וקליפות אבטיח מסוכרות (32 שקלים); סלט טיס קתרינה – עדשים שחורות בתוספת סלקים צהובים ואדומים, רוקט, יוגורט כבשים, ויניגרייט חומץ תפוחים ודבש (42 שקלים); פלטה מייזה – חמש מייזות קפריסאיות משתנות בתוספת לחם מהטאבון (47 שקלים); טווס ישראלי – תבשיל של כבדי עוף, לבבות, נתחי פרגית, בצל, פלפלים אדומים ותפוחי אדמה במעטפת בצק ישירות מהטאבון (75 שקלים); מוסקה קפריסאית – שכבות דקות של בשר עגל, חצילים, עגבניות, גבינת חלומי ופטה (83 שקלים); גירוס בקר נתחי אנטריקוט מוקפצים מוגשים בפיתה עבודת יד וחריף (79 שקלים); לברקי סטופרנו – לברק אפוי בטאבון במילוי טאפנד זיתי קלמטה ופטרוזיליה, מוגש עם קרם כרובית וירקות קלויים מהטאבון (139 שקלים).


"זוס", שדרות הנשיא 134, מרכז הכרמל. שעות פעילות: ימים ב' עד שבת 24:00-12:00 (בראשון של שבועות, המסעדה תהיה פתוחה). טלפון: 04-8677783.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר