ארוחת קארברי באפטר דארק. "ארוחה אנגלית טיפוסית של יום ראשון" (צילום: מורן צפניה)
ארוחת קארברי באפטר דארק. "ארוחה אנגלית טיפוסית של יום ראשון" (צילום: מורן צפניה)

"פה הבשר מדבר"

פורסם בתאריך: 27.2.20 10:33

הפאב אפטר דארק בעיר התחתית יחל בקרוב לקיים בימי שבת בצהריים ארוחות קארברי מסורתיות כמו באנגליה. הארוחה הראשונה תתקיים ב-7 במרץ, והיא תוגש בשעות 17:00-13:00. בארוחות קארברי, המיועדות לקרניבורים כמובן, נפרסים נתחי בשר גדולים לפרוסות דקות לעיני הסועדים, ולצדם מוגשים סלטים, שלל תוספות מעניינות, בירה ועוד מיני אלכוהול שונים.

בארוחות קארברי באפטר דארק יפרוס הבעלים נתי טולוצ'ינסקי לסועדים נתחים כמו שייטל עגל, אנטרקוט, שוק טלה וחזה הודו ממולא בשר וערמונים. אל השולחן יגיעו סלטים ותוספות כמו סקורדליה (ממרח שום), עגבניות, פלפלים, בטטות ותפוחי אדמה צלויים, צ'יפס סלק, בטטה וסלרי, פולנטה, קוגל אטריות ומטבלים שונים. בגזרת הקינוחים תמצאו טירמיסו, פירות העונה ופאי תפוחי עץ. (התפריט הקבוע לא יוגש בשעות הקארברי.)

 

 

המחירים ינועו לפי כמות הבשר: 300 גרם בשר – 169 שקל, 500 גרם בשר – 199 שקל; ארוחת ילדים (עד גיל 13) – 89 שקל; וארוחת ילדים קטנים – 69 שקל.

טולוצ'ינסקי: "ארוחה אנגלית טיפוסית היא הרוסט של יום ראשון, וקארברי הוא למעשה מגוון של רוסט – נתחי בשר צלויים בצורה מושלמת ומוגשים נטו. פה הבשר מדבר – הוא לא מעובד, לא מבושל, לא מעושן ולא מוסווה ברוטב. במילים אחרות – בשר במיטבו".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר