המרפי'ס (צילום: שי לוי)
המרפי'ס (צילום: שי לוי)

באיחור של חודשיים בגלל הקורונה: מרפי'ס ייפתח ב-5 ביולי

הסניף החדש של רשת הפאבים מרפי'ס בקניון הסינמול יקום על חורבותיו של הטמפל בר. בתחילה יופעל המקום במתכונת של הרצה בכל יום מהשעה 18:00, ולאחר שבועיים הוא יהיה פתוח בימי שבת מהשעה 12:00. הבעלים של הרשת שי לוי: "להבדיל ממקומות אחרים, אצלנו לא תהיה בעיית חנייה"

פורסם בתאריך: 24.6.20 15:38

שי לוי, שהקים את רשת הברים מרפי'ס לפני 17 שנה, יפתח ב-5 ביולי את הסניף החדש של הרשת בקניון הסינמול על חורבותיו של הטמפל בר. הפאב אמור היה להיפתח בסוף חודש אפריל, אך בגלל משבר הקורונה נדחתה הפתיחה בחודשיים.

בתחילה יופעל המקום במתכונת של הרצה בכל יום מהשעה 18:00, ולאחר שבועיים הוא יהיה פתוח בימי שבת כבר מהשעה 12:00. לוי הנתנייתי צירף כשותף למקום את פליקס פיכמן מיקנעם, ואת הסניף תנהל קרינה רוד מקרית ביאליק, שיש לה הרבה שנות התמחות בחיי לילה.

"מרפי'ס זה המותג הראשון של פאבים פרמיום שקם בארץ", אומר לוי, "רשת הפאבים היא בסגנון אירי, והסניף הראשון שלה היה במרינה בהרצליה. מפה לשם פתחנו עוד סניפים, וביחד עם הסניף בסינמול יהיו לנו חמישה. המיקום של הפאב הוא טוב מאוד – בכניסה ליס פלאנט – ובבדיקות שערכנו נוכחנו לדעת שיש שם הרבה מאוד טראפיק. הסניף הזה יהיה קצת שונה. זה לא יהיה פאב אירי אלא מקום עם שלושה מתחמים – ביר גארדן עם המון ירוק וישיבה מרווחת, סטריט גארדן שהוא חלל גדול מאוד ואוורירי, ואייריש בר הארד קור. נוסף על כך יהיו חדר פרטי לעד 30 איש וגם אזור למעשנים. בכל הפאב יהיו מסכים, כך שזה יהיה מקום אידאלי לצפות במשחקי ספורט".

מעבר למגוון הענק של ברזי בירה מכל העולם, מה יהיה בתפריט?

"המטבח יהיה של מסעדה, לא של בר. 50 אחוז מהמחזור של מרפי'ס הם אוכל. יש סטייקים, כריכים מיוחדים, פיצות שאנחנו מכינים מבצק שלנו, והמבורגרים שמדורגים גבוה מאוד בגוגל. זה בעצם מטבח של דיינר ברמה גבוהה במחירי מדיום – לא יקר ולא זול. יהיו גם הרבה מבצעים אטרקטיביים".

אתה בטח מודע לשכן הצמוד.

"אני מודע לשכן שלי – הבלאק בר בורגר. זה אחלה מקום והם אחלה חבר'ה, ואני מפרגן להם מפה עד להונולולו".

 

 

למה אתם לא פתוחים מהצהריים?

"ההתמחות שלנו היא אירועים, ואנחנו עושים המון אירועי צהריים פרטיים. הולך להיות מעניין. אני מעריך שבאמצע השבוע הוא יהיה פתוח עד 2:00 ובסופ"שים עד אחרון הבליינים. להבדיל ממקומות אחרים – ועשיתי סיבוב בחיפה כדי ללמוד את העיר – אצלנו לא תהיה בעיית חנייה. ראיתי שעניין החנייה הוא קשה כאן".

צריך להעריך אתכם על האומץ לפתוח בתקופה כזו, שבה מקומות רבים מדשדשים וחלקם נסגרים.

"הייתי אמור לפתוח עכשיו עוד סניף בתל אביב, ושם הקפאתי את התוכניות. בסניף בסינמול התחלנו את הבנייה עוד לפני משבר הקורונה, וראיתי שאין מה לעשות. כבר הייתי בתוך התהליך, הנהלת הקניון באה לקראתי לאורך כל התקופה הזאת, אז יאללה, זרמנו. מתישהו נצטרך לצאת מהמצב הזה, זה לא משהו Forever. כל עוד הפרטנר שלי, שזה הקניון, מבין את המצב ואנחנו עושים את הדברים ביחד, הכל בסדר".

 

המרפי'ס (צילום: שי לוי)

המרפי'ס (צילום: שי לוי)

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר