הבשרים של אלון ליאור (צילום: חגית הורנשטיין)
הבשרים של אלון ליאור (צילום: חגית הורנשטיין)

"לקוח שמזמין אותי אליו לא צריך לדאוג לדבר"

סגר הקורונה הארוך תפס את אלון ליאור לגמרי לא מוכן, וכעצמאי הוא נאלץ לשבת בבית. אבל אהבתו לאוכל ובעיקר לבשר והצורך להתפרנס הובילו אותו לפתוח את Gourmet Meat Bar - אירועי בוטיק בבית הלקוח שמבוססים על הרבה בשר. אבל לא רק

פורסם בתאריך: 21.7.20 11:43

הקורונה, במקרה של אלון ליאור, עזרה לו להיות יצירתי ולדעת לנצל הזדמנויות. ליאור, שאהבתו לקולינריה היא גדולה מאוד, הוא בשלן שבכל ארוחה משפחתית או מפגש חברי תופס את העמדה על המנגל, גם כשהוא מתארח. הסגר הארוך תפס אותו לגמרי לא מוכן, וכעצמאי הוא נאלץ להיות בבית – מצב שהוא אינו מורגל לו. וכך, אהבתו לאוכל ובעיקר לבשר והצורך להתפרנס הובילו אותו לפתוח את Gourmet Meat Bar – אירועי בוטיק בבית הלקוח אשר מבוססים על הרבה בשר, אבל לא רק.

"תמיד גרסתי שאוכל עושה אנשים שמחים", אומר ליאור, "שכשמסתכלים עלי רואים שאני אוהב לאכול. אני אוהב אוכל גורמה, אבל זה לא אומר שאני אומר 'לא' לאוכל רחוב. ככה זה כשאוהבים לאכול".

מה מיוחד בקייטרינג שלך?

"אני פחות משתמש במילה קייטרינג ויותר באירועי גריל בוטיק. הבשר הוא מנתחי פרימיום מובחרים שיוצרים חוויה קולינרית עוצרת נשימה, ולא רק בגלל הטעם. אני מביא איתי ניסיון של הרבה מאוד שנים, טעמים משובחים ושואו מטורף. לקוח שמזמין אותי אליו לא צריך לדאוג לדבר מלבד הזמנת האורחים. אני מגיע מצויד קומפלט – עם גריל מקצועי, עם בשרים מהקצביות הטובות בארץ, עם מנות גורמה ראשונות טריות שאני מכין במקום, ועם קינוחים".

 

 

התפריט הוא פיקס או נתון לבחירה?

"בניתי תפריט מודולרי, וכל אחד יכול לבחור מתוכו את מה שנראה לו. יש כאלה שהולכים רק על בשר, וגם להם אני תמיד מכין הפתעה, ויש כאלו שרוצים לשלב בשר עם סלטים מיוחדים ועם ברוסקטות מדליקות. יש גם קרפצ'יו עגל, סביצ'ה דג וכבד אווז, והכל מהחומרים הכי משובחים והכי טריים".

איך הכניסה המחודשת לסגר תשפיע עליך?

"עכשיו, כשהמסעדות נסגרות שוב, שף עד הבית הוא פתרון אידאלי. אני לא עושה אירועים המוניים אלא אירועי בוטיק של מינימום עשרה משתתפים, כך שזה תואם את ההנחיות".

להזמנות: 058-4848925

 

הבשרים של אלון ליאור (צילום: חגית הורנשטיין)

הבשרים של אלון ליאור (צילום: חגית הורנשטיין)

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר