שליח של הדיקטטור (צילום מתוך דף הפייסבוק המבורגר של הדיקטטור)
שליח של הדיקטטור (צילום מתוך דף הפייסבוק המבורגר של הדיקטטור)

ההמבורגרים המחתרתיים של הדיקטטור

לפני חצי שנה הגו שני אחים חיפאים, שמעוניינים לשמור על אנונימיות, רעיון שהבשיל לקונספט ייחודי - המבורגר עם חוקים משלו. הטופינגס מטורפים, השליחים עטויים במסיכות של דיקטטורים, ההזמנות מתקבלות רק דרך הווטסאפ, ובין 15:00 ל-19:00 אף אחד לא יענה לכם

פורסם בתאריך: 27.7.20 18:21

על ההמבורגר של הדיקטטור שמעתם? אם לא, כנראה שאתם לא חלק ממחתרת האנדרגראונד שהתפתחה בחצי השנה האחרונה והתעצמה בתקופת הקורונה. ההזמנות מתקבלות רק דרך הווטסאפ, וזו ההודעה שתקבלו: "אני הדיקטטור, וברגע זה ממש נכנסת לאימפריה שלי, שהחוק היחיד בה הוא שלהמבורגר המושחת שלי יש חוקים משלו. אלי אף אחד לא מגיע אבל אני מגיע לכולם, ואני מקבל הזמנות רק בוואטסאפ. אה כן… ואם עדיין לא הבנת – זו דיקטטורה".

הכל החל כאמור לפני חצי שנה כאשר שני אחים חיפאים (שמעוניינים לשמור על עמימות) הגו רעיון שהבשיל לקונספט ייחודי – המבורגר עם חוקים משלו – שמגיע מחולק (עם זוג כפפות להרכבה עצמית) לשמירה על הטריות ועל הקרנצ'יות של הלחמנייה ועם תוספות מושחתות. כשרות? הס מלהזכיר.

בתפריט ניתן למצוא המבורגר של הדיקטטור – קציצת בקר במשקל של 250 גרם (42 שקל); אנטוניו הרודן – קציצת בקר במשקל של 250 גרם עם צ'אנקים של גאודה ורוטב הולנדז כמהין (53 שקל); הצ'יקן של סטלין – חזה עוף במעטפת טמפורה בלחמנייה, רוטב איולי, לימונענע וירקות (35 שקל); ונפוליאון של המאה ה-21 – קציצת בקר במשקל של 250 גרם עם טופינג של מולארד ביין אדום ופצצת קממבר (62 שקל). תוספת של קציצה תעלה לכם 25 שקל. חוץ מזה יש 14 סוגים של טופינג – גבינות, בשרים, פטריות, ריבת בצל וביצים – במחירים של 27-6 שקל, וכמובן שגם תוספות כמו צ'יפס, צ'יפס בטטה וקרעי תפוחי אדמה בשני גדלים במחירים של 27-15 שקל.

 

המבורגר של הדיקטטור

המבורגר של הדיקטטור (צילום מתוך דף הפייסבוק המבורגר של הדיקטטור)

 

 

י', תן פרטים.

"אנחנו בתחום כבר הרבה מאוד זמן, ועלה רעיון שהתפתח לאט לאט. ההמבורגרים שלנו הם מושחתים על אמת, לא כשרים ומגיעים חמים ומהבילים. כל ביס הוא חגיגה כי בניגוד למקומות אחרים הם לא מגיעים סמרטוטיים אלא קרנצ'יים וטריים. השקענו המון מחשבה באריזה, ובגלל הקורונה העסק תפס תאוצה והרחבנו את מערך המשלוחים".

חשבתם על פתיחת מסעדה?

"אנחנו לא הולכים לפתוח מסעדה".

יש לכם אמירה גם לגבי שעות המשלוחים.

"גם פה רצינו להיות ייחודים ושונים, וזה גם יוצר עניין. אנחנו לא רוצים להיקבר בעבודה במשך יום שלם, אז אנחנו עושים הפסקה בין 15:00 ל-19:00, וזה עובד נהדר".

ואיזו הפתעה מעבר לאוכל מחכה למזמין?

"השליחים שלנו נשארים אנונימיים, הם חובשים מסיכות של דיקטטורים ידועים כמו למשל קים ג'ונג און ודונלד טראמפ".

להזמנות: 053-7207012

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. אילנה

    מאחלת להם הצלחה, אבל תוהה, אם הם באמת, באמת אנונימיים, איך נדע אם יש שם ביקורת רשמית. מש׳ הבריאות לדוגמא

  2. אנין טעם

    בסוף זה המבורגר. אנשים לא אוכלים גימיק. גימיק זה לא כלכלי. גחמה טרנדית לא יותר.
    אבל בהצלחה חיפאים !

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר