מוגזם בורגר של Craving Burger (צילום: חגית הורנשטיין)
מוגזם בורגר של Craving Burger (צילום: חגית הורנשטיין)

ההמבורגר שמאיים להיות מס' 1 בחיפה

Craving Burger, שנפתח השבוע להרצה במרכז המסחרי אוסקר 7 בסביוני דניה בחיפה במקום פסטלה שנסגרה אחרי שלוש שנים, מציע המבורגרים עם תוספות מטורפות וגם בירה שלא נראתה כבר הרבה זמן במקומותינו

פורסם בתאריך: 9.8.20 10:22

המרכז המסחרי אוסקר 7 בסביוני דניה בחיפה הופך למעצמה קולינרית, והמסעדה החדשה Craving Burger שנפתחה השבוע להרצה סוגרת פינה שהיתה חסרה בו.

"קיבלתי המון טלפונים מלקוחות ומחברים שאמרו שהם רוצים שייפתח פה המבורגר", מספר חבר מועצת העיר והבעלים של המתחם יעקב פינגולד, "פיצה מעולה כבר יש, בית קפה היסטרי גם, הגלידה והסושי פה הם הטובים בעיר, וחשבתי שהמבורגר משובח יהיה שיחוק. הלכנו על הכי טוב – הבשר של חוות צוק, משק אוטרקי, בגבעות הציוריות של עמק האלה, שנחשב לאחד מהטובים שיש. התנהל משא ומתן ארוך, ובסופו הצלחנו לקבל מהם היתר להיות הנציגות בצפון. אני ממתג את אוסקר 7 כמרכז המסחרי עם אפשרויות האוכל הכי טובות בעיר במקום אחד".

Craving Burger נפתח במקום מסעדת פסטלה, והבעלים שלו הם האחים קובי ויצחק גולן, שהם גם הבעלים של קרוסנטה – הפיצרייה באוסקר 7.

 

Craving Burger (צילום: חגית הורנשטיין)

Craving Burger (צילום: חגית הורנשטיין)

 

 

"לאחר שלוש שנים ובעקבות משבר הקורונה, אך לא רק, סגרנו את פסטלה", אומר קובי גולן, "וחלק מהתפריט שלה עובר לקרוסנטה".

כעת אתם בהרצה, אבל מה מתוכנן להמשך?

"העיצוב של המסעדה ישתנה וגם המרפסת תשודרג. בקרוב יחכו לסועדים אייפדים בכניסה, וגם תהיה אפליקציה שבאמצעותה אפשר יהיה להזמין כבר מהדרך. בשלב הבא יהיו פה סטייקים על העצם שיוצגו במקרר יפה, ניתן יהיה לבחור את הנתח, ואנחנו נצרוב אותו על המקום. כמובן שיתאפשר לקנות נתחים הביתה, כמו גם מארזים מיוחדים של ארבעה המבורגרים להכנה בבית, לחמניות ונקניקים. עכשיו ההזמנות הן בישיבה במקום או ב-Take Away, אבל יהיו גם משלוחים".

תפריט ההרצה כולל שני סלטים (קיסר ושייטל), נקניקיית עגל במילוי גבינה, נאגטס, כנפיים, צ'יפס, צ'יפס בטטה וטבעות בצל, אבל גולת הכותרת היא כמובן ההמבורגר, ויש חמישה סוגים כאלה במשקל של 200 גרם: קיסר בורגר – לב חסה צרוב בחמאה, רוטב קיסר ופרמזן (61 שקל); הוואי בורגר – בייקון מחזיר או מטלה, אננס וצ'ילי חריף (62 שקל); ספייסי בורגר – צ'ילי חריף, סרירצ'ה וחמאת טבסקו (59 שקל); חריף מתוק – ריבת בצל, רוקפור וחזה אווז (64 שקל); ומוגזם בורגר – נתחי אסאדו, חזה אווז מעושן וגאודה (74 שקל). כמו כן ניתן להרכיב המבורגר אישי. ומי שכל אלה לא מספיקים לו יוכל לבחור גם מתוך 16 התוספות, ובהן ביצת עין, ראגו פטריות, שום קונפי, חמישה סוגי גבינות וכמובן גם תוספות בשריות במחיר של 14-5 שקל. הבירה שנבחרה להשלים את החוויה היא באדווייזר.

המקום פתוח שבעה ימים בשבוע בשעות 24:00-12:00.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

11 תגובות
  1. רון

    לא מקפידים על היגינה חלק מהעובדים המטבח ללא כפפות ומסכות הטוגנים יבשים הציפס רווי בשמן יש מקום לשיפור המדיום נצלה יתר על המידה והיה יבש יש מקום לשיפור

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    לא מקפיד על היגיינה ובלי מסכות וכפפות לא מומלץ בכלל

  3. לו

    כולו המבורגר בינוני מינוס , מי צריך גבינה על המבורגר ומחיר מוגזם בשמים

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר