ג'וסי פוד טראק
ג'וסי פוד טראק

שייק עם משינה ומיץ טבעי עם תיסלם

הפודטראק שהקימו ציני בן שטרית ומימי נוי בטיילת אריה גוראל ליד המכון לחקר ימים ואגמים מציע , והוא פתוח בכל יום מ-6:00 בבוקר ועד לאחרון הרצים וההלכים מיצים טבעיים ושייקים

פורסם בתאריך: 5.9.20 19:59

ג'וסי – פודטראק שמציע מיצים טבעיים ושייקים – נפתח בטיילת אריה גוראל ליד המכון לחקר ימים ואגמים, והוא פתוח בכל יום מ-6:00 בבוקר ועד לאחרון הרצים וההלכים.

השייקים, במחיר אחיד של 25 שקל לכוס, הם על בסיס חלב, מיץ תפוזים, מי קוקוס, חלב סויה או משקה אורז ושקדים אורגני, ומוסיפים להם פירות קפואים כמו מנגו, תות, תמר, אננס, בננה, מלון ופירות יער. תוספות כמו גוג'י ברי, זרעי פשתן, קוקוס ושקדים יעלו לכם עוד שלושה שקלים. יש במקום גם משקאות אייס טבעי של תות או פסיפלורה במחיר של 15 שקל לכוס, כמו גם מיץ תפוזים סחוט טבעי באותו המחיר.

 

ג'וסי פודטראק ועגלת הגלידה

ג'וסי פודטראק ועגלת הגלידה

 

 

לצד הפודטראק ניצבת עגלת גלידה משוק מחנה יהודה בירושלים, שמציע 20 טעמים כמו עוגת גבינה עם פירות יער, וניל צרפתי וקרמל מלוח.

את הפודטראק גדול המימדים פתחו ציני בן שטרית ומימי נוי, שהכירו באקראי בלוס אנג'לס וחברו למיזם המשותף. "כתושבת בת גלים, החלום שלי היה לפתוח עסק על קו המים שישמש מקום מפגש למשפחות, לרצים ולהלכים הרבים שפוקדים את הטיילת", אומרת בן שטרית, "בהמשך נוסיף כריכים, טוסטים, חטיפי בריאות לספורטאים ושתייה קלה. אנחנו מקפידים על מוזיקה ישראלית משובחת כמו משינה, כוורת ותיסלם".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. שרי

    מיזם גרוע ומיותר. עד שהיה מקום חד שאין בו ממכר באו והרסו גם את זה.
    מי צריך את זה ? האם זה משלם ארנונה לעיר?

  2. שלו ביטון

    כל הכבוד לעירייה. מגיע ליורם שטרית. הוא נלחם להפוך את הרצועה הזו לפנינה מחוף של פשע וסמים . עשה טרור ליונל'ה ועמד בהבטחה שלו שהטיילת הזו תהיה הצגה.
    מלך !

  3. אני

    רק חבל שהווליום כזה שלא רק הלקוחות שלהם "נהנים" אלא כל מי שמסתובב באזור. מפריע מאוד, לא כולם אוהבים שלמה ארצי 🙁

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר