מאפים של רינת ירדן
מאפים של רינת ירדן

מתחביב לעסק: רינת ירדן משחקת בבצק

בעקבות הסגר שאילץ את בעלה לצאת לחל"ת, הפכה רינת ירדן את אהבתה לבצקים לעסק. "אני אופה את כל סוגי המאפים עם כל המילויים שאפשר לדמיין", היא אומרת. ואל תחמיצו את הפוקצ'ה המאוירת

פורסם בתאריך: 22.9.20 14:05

רינת ירדן משחקת בבצק כבר כמה שנים, אבל רק לחברים ולבני משפחה. אך השבוע, בעקבות הסגר שאילץ את בעלה השף יובל ירדן לצאת לחל"ת, מציאות הקורונה "הכריחה" אותם להפוך את התחביב לעסק.

ירדן החלה לאפות כדי לתת לארבעת בניה אלטרנטיבה בריאה ללחמים שנמצאים במרכולים, וגילתה שהיא ממש אוהבת את זה. כשנתנה לבני המשפחה ולשכנים לטעום, התגובות היו "את חייבת לעשות עם זה משהו, את חייבת לפתוח עסק". הצעד הבא היה פתיחת חשבון אינסטגרם עם תמונות של כל מה שהיא אופה, וכשחברה נחשפה לתמונות היא דרבנה אותה לפתוח עסק. וזה קרה. כעת היא מג'נגלת בין האפייה לבין הבנים שלומדים בחינוך ביתי, בלי קשר לקורונה, ולעוד הרבה מאוד עיסוקים.

המוצרים נאפים במטבח הכשר בהזמנה אישית, כל המרכיבים הם טריים, והמוצרים אינם מכילים חומרים משמרים. את כל המאפים אפשר להזמין בגרסה טבעונית, ואם יש בקשה מיוחדת, כמו מאפה שמתחשק או הגבלה תזונתית, ירדן תמלא את מבוקשכם.

 

 

"אני אופה את כל סוגי המאפים עם כל המילויים שאפשר לדמיין", היא אומרת, "אפשר להזמין מגש של מיני מאפים במילויים שונים כמו סביח, בטטה, פטריות, תפוח אדמה ופסטו, ובכל עיצוב שרוצים. גם הפוקצ'ה המאוירת יכולה להיות בכל צורה שרוצים".

מאפים לדוגמה: פוקצ'ה מאוירת בינונית או גדולה (30-25 שקל), חלה גדולה לאירועים (45 שקל), חלה מקמח לבן (עשרה שקלים), חלה מקמח כוסמין (20 שקל), לחמנייה (שני שקלים), פוקצ'ה (חמישה שקלים), בגט (עשרה שקלים), גלגולי פיצה (35 שקל), לחם תלישות (35 שקל), קראנץ מלוח (35 שקל), קראנץ מתוק (45 שקל), ערכת אפה זאת בעצמך של שתי חלות (25 שקל) וערכת אפה זאת בעצמך לארבע פיצות אישיות אשר כוללת גבינה, רוטב ותוספות (50 שקל).

מינימום הזמנה – 50 שקל, משלוחים בתוספת תשלום. להזמנות: טלפון מס' 054-2342574.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר