עלי גפן וקישואים ממולאים (צילום: אליאס איוב)
עלי גפן וקישואים ממולאים (צילום: אליאס איוב)

אוכל ערבי אותנטי מהמטבח הגלילי והשאמי

דווקא עכשיו, בתקופת הסגר, השף אליאס איוב לא נותן לייאוש להשתלט עליו ועושה את מה שהוא יודע הכי טוב - לבשל. דולמה (מילוי בטורקית ועלי גפן בארמנית) הוא שמו של מיזם החדש שהוא הקים בביתו ואשר זמין למשלוחים או לטייק אוויי שבעה ימים בשבוע

פורסם בתאריך: 20.10.20 09:25

דולמה (מילוי בטורקית ועלי גפן בארמנית) הוא שמו של מיזם חדש שהקים השף אליאס איוב בביתו ואשר מתבסס על אוכל ביתי וטרי מהמטבח הגלילי והשאמי. איוב בן ה-35 מבשל מגיל 18, כאשר ברזומה שלו כמה וכמה מסעדות בחיפה, ודווקא עכשיו, בתקופת הסגר, הוא לא נותן לייאוש להשתלט עליו ועושה את מה שהוא יודע הכי טוב – לבשל.

"זה האוכל שגדלתי עליו", הוא אומר, "המטבח שלי מתמחה באוכל ערבי אותנטי. כל המנות הן במחיר אחיד של 39 שקל, והן מוגשות עם סלט של חסה, עגבנות ובצל ועם תוספת של תפוחי אדמה אפויים. ניתן להזמין בכל יום בשבוע, כולל שישי ושבת, ועדיף להתקשר כשעתיים לפני השעה המבוקשת. את הממולאים – עלי הגפן וכרוב – צריך להזמין לפחות יום מראש, כמו גם בקשות מיוחדות".

 

 

תפריט המשלוחים כולל עראיס – מיקס של בשר טלה ובשר עגל בתיבול מזרחי בשלושה חצאי פיתה פלוס סלט תפוחי אדמה וטחינה; מקלובה – אורז צהוב בתיבול של קארי ובהראט, כרובית, גזר, שקדים קלויים ועוף מפורק מעל; מנסף – אורז עם בשר עגל טחון בתיבול של בהראט וקינמון, שקדים קלויים ועוף מפורק מעל; רול מסח'אן – פיתה לבנונית, קוביות עוף, בצל, סומק, שמן זית ותיבול של בהראט וקינמון; סינייה קופתה – מיקס של בשר טלה ובשר עגל בתיבול מזרחי, בצל ופטרוזיליה, ברוטב טחינה או ברוטב עגבניות, וכמובן פיתות; קובה (שבעה שקלים ליחידה); עלי גפן במילוי צמחוני (110 שקל לק"ג); עלי גפן ממולאים באורז ובבשר עגל (110 שקל לק"ג); וקישואים ממולאים באורז ובבשר עגל (110 שקל לק"ג).

טלפון להזמנות במשלוח או באיסוף עצמי: 052-8700068

 

עראיס (צילום: אליאס איוב)

עראיס (צילום: אליאס איוב)

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר