טורטליני (צילום מתוך דף הפייסבוק של Fresh Pasta)
טורטליני (צילום מתוך דף הפייסבוק של Fresh Pasta)

ב-Fresh Pasta חוגגים את יום הפסטה הבין לאומי

Fresh Pasta - מפעל לייצור פסטה טרייה בעבודת יד מקבוצת סינטה בר, מציע לכבוד יום הפסטה הבין לאומי שחל היום לבחור את הפסטה האהובה עליכם מהחנות האינטרנטית ואת נקודת האיסוף הנוחה לכם בשעה שבחרתם מראש

פורסם בתאריך: 25.10.20 09:56

מדי שנה, ב-25 באוקטובר מצוין ברחבי העולם יום הפסטה הבין לאומי. פסטה – אותה אטרייה שהסינים והאיטלקים חלוקים עד ימינו בשאלה מי המציא אותה – הפכה עם השנים למאכל נפוץ בכל העולם, כאשר ישראלי צורך בממוצע ארבעה ק"ג של פסטה בשנה, לעומת האיטלקי שצורך 28 ק"ג בשנה.

Fresh Pasta הוא מפעל לייצור פסטה טרייה בעבודת יד מקבוצת סינטה בר, ולכבוד יום הפסטה הבין לאומי מציע לכם המפעל לבחור את הפסטה האהובה עליכם מהחנות האינטרנטית ואת נקודת האיסוף הנוחה לכם בשעה שבחרתם מראש. הפסטות מגיעות קפואות והמגוון הוא ענק, כאשר באריזות של 350 גרם תוכלו למצוא טורטליני במילויים כמו דלעת וגבינה, עלי מנגולד, וחציל קלוי ופרמזן, וטורטליני סגול במילויים כמו גבינות, פטריות כמהין וריקוטה, וקרם פולנטה (34-32 שקל). אריזות של 400 גרם כוללות המבחר ניוקי (22 שקל), פסטה מסולסלת צבעונית (14 שקל), אנילוטי תרד וריקוטה (34 שקל), סהרוני גבינה וכרישה או תרד (34 שקל) וארנצ'יני – כדורי ריזוטו במילוי גבינה (40 שקל). באריזות משפחתיות של 800 גרם יש לינגוויני (29 שקל), פטוצ'יני (29 שקל) ודפי לזניה (55 שקל). קילוגרם של קנלוני עולה 70 שקל, ועל 1.7 ק"ג של רביולי בטטה או גבינות תשלמו 92 שקל.

 

פסטה (צילום מתוך דף הפייסבוק של Fresh Pasta)

פסטה (צילום מתוך דף הפייסבוק של Fresh Pasta)

 

 

במקביל מציע Fresh Pasta מתכון לרוטב עגבניות קלאסי שמתאים למגוון של פסטות.

המצרכים:
1 כף שמן זית
1 בצל בינוני קצוץ
2 שיני שום קצוצות דק
500 גרם עגבניות בשלות מאוד קצוצות
2 כפות רסק עגבניות
1/2 כוס מים
כפית סוכר
מלח
פלפל שחור גרוס

אופן ההכנה:
מחממים במחבת את שמן הזית, מטגנים את הבצל ואת השום במשך עשר דקות על אש נמוכה, ובוחשים מדי פעם. מוסיפים את העגבניות הקצוצות, רסק העגבניות, המים, המלח והפלפל, ומביאים לרתיחה. מנמיכים את האש ומבשלים במשך עשר דקות.

טיפים:
לקבלת רוטב חלק יש לטחון בסיום הבישול במעבד מזון או בבלנדר מוט. ניתן ואפילו מומלץ להוסיף בזיליקום טרי בסוף הבישול. לקבלת רוטב רוזה יש להוסיף שמנת לבישול בסוף השלב הראשון ולערבב היטב.

להזמנות: sintagroup.co.il/pages/freshpasta/onlinestore. לשאלות: ווטסאפ במספר 052-6755065.

 

לינגוויני (צילום מתוך דף הפייסבוק של Fresh Pasta)

לינגוויני (צילום מתוך דף הפייסבוק של Fresh Pasta)

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר