אויסטר פודטראק (צילום: חגית הורנשטיין)
אויסטר פודטראק (צילום: חגית הורנשטיין)

"אין עוד פודטראק כזה בחיפה, וגם לא בארץ"

מחמוד אבו סגייר - לשעבר אלוף ישראל באגרוף והיום הבעלים של בוטיק בייקרי ברחוב העצמאות - פתח מתחת לגשר הולכי הרגל לנמל את אויסטר פודטראק, שמציע דגים צלויים או מטוגנים ופירות ים

פורסם בתאריך: 26.10.20 14:23

מה משותף לאלוף ישראל באגרוף ולאויסטר – הפודטראק החדש שנפתח בכניסה לתחנת הרכבת מרכז השמונה? התשובה: מחמוד אבו סגייר. בצעירותו הוא החזיק בתואר במשך כמה שנים, והיום הוא גם הבעלים של בוטיק בייקרי ברחוב העצמאות 102 בעיר התחתית – בית קפה בסגנון איטלקי שנפתח בינואר.

"הפודטראק שפתחנו מעבר לכביש, ממש מתחת לגשר הולכי הרגל לנמל, הוא בסגנון אחר", מספר אבו סגייר, "האוכל שלנו הוא מיוחד וייחודי, אין עוד פודטראק כזה בחיפה, והאמת היא שגם לא בארץ. רואים כאלה כשנוסעים לטורקיה, לאנגליה או לספרד. התפריט מבוסס על כריכים, כשאת הג'בטות המיוחדות אנחנו אופים בעצמנו בבייקרי. כריך משובח דורש קודם כל לחם טוב כדי להפוך את המנה לחוויה. הדגים מוגשים צלויים או מטוגנים, עם תיבול מיוחד שלנו ועם רטבים נהדרים".

 

כריך פלוקה (צילום: הוארי)

כריך פלוקה (צילום: הוארי)

 

על אלו מנות אתה ממליץ?

"מנת הטרול היא אהובה מאוד ובריאה – נשנוש מושלם ליד בירה לונדון פרייד קרה, שהיא הבירה הטובה בעולם. גם מנת הסלמון מומלצת, ואנחנו מכינים את הדג בשיטה מיוחדת לנו. יש אוכלוסייה בחיפה שמעריכה אוכל טוב, וקצת נמאס מפלאפל ומשווארמה, ולכן הלכנו על משהו חדש. אני מאמין שבקרוב יעתיקו אותנו, ואני דווקא אשמח מכך שאוכל מהים יהפוך לאוכל רחוב".

 

 

יהיו אויסטרים?

"לצערי לא בתקופה הקרובה, אבל יהיו עוד מנות שכרגע נמצאות בפיתוח. יש לנו שף מצוין – חנא מטרי שהשתתף ב'מאסטר שף', רק ששם קראו לו חנן".

 

מיקס פירות ים (צילום: הוארי)

מיקס פירות ים (צילום: הוארי)

 

לפודטראק שמגיש מאכלי ים מתאים יותר להיות בחוף הים.

"זה מה שיצא לי בהגרלה. בהתחלה דאגתי כי חשבתי שזה מקום לא טוב, אבל היום אני מאושר. המקום הוא לא פונקציה, אלא האוכל. ההוכחה לכך היא שאחרי פחות משבוע כבר הגיעו לכאן משפחות מהמרכז ומהצפון. אשתי רואן, שהיא מורה לאמנות בבית ספר בקרית טבעון, שדרגה את כל המתחם מסביב עם יצירות אמנות שהיא עשתה. אני שמח על הפינה הקטנה שהיתה ממש מוזנחת, והפכנו אותה למקום כיפי עם אוכל טעים, עם מוזיקה טובה ועם בירה קרה".

התפריט כולל כריך פלוקה – פילה דג ים צלוי מתובל בתיבול ים תיכוני (48 שקל); בורגר פיש – המבורגר מבשר דג ים בתיבול ים תיכוני (37 שקל); פנקו פיש – פילה דג ים בפירורי פנקו (48 שקל); כריך Chickgoose – פילה עוף ונתחי אווז מעושן צלויים ברוטב צדפות (48 שקל); המבורגר אנטרקוט (37 שקל); פיש & צ'יפס (36 שקל); פילה סלמון – 250 גרם סלמון צלוי ברוטב שום זעפרן על מצע של שעועית ירוקה וסלט אלג'יראי (65 שקל); קריספי טרול – מזה של דגי בייבי אנשובי טריים (36 שקל); מיקס פירות ים (65 שקל); ושליש בירה לונדון פרייד (20 שקל).

המקום פתוח בכל יום מ-10:00 עד 22:00.

 

פנקו פיש (צילום: הוארי)

פנקו פיש (צילום: הוארי)

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

18 תגובות
  1. ליכודניק

    כל הכבוד לעינת קליש רותם הליברלית שיצרה תנאים מיטביים לפריחתו של השוק החופשי. מבחינה כלכלית היא ליכודניקית חבל על הזמן. עשו טעות שלא לקחו אותה תחת חסותינו.

  2. עירייה על זמן שאול

    תרבות הסלאמס מבית קליש
    לא התייעצה עם אף אחד
    דיקטטורה בולשביקית.
    בזמן שחנויות בעיר עומדות ריקות וללא אכלוס מכניסים מבנים ניידים שגם לא משלמים ארנונה כמו שצריך.
    לא הכל ורוד כמו שהוא מצטלם

  3. אוהב החזירים

    שיהיה בהצלחה. נבוא לטעום. מה מיספר הטלפון ?
    ותניחו כבר לחזירים הנחמדים. זכותם לחיות בדיוק כמונו. ומי שיתנכל להם מתוך רישעות ורוע לב. הקארמה שלו תחזיר לו מכה כואבת פי 100 כמו בומראנג אוסטרלי.

  4. חיפאי

    לא מבין את מטרת הפודטראק וכל המיזם הזה.. הרי כל זוכי הפודטראק הינם בעלי מסעדות קיימות,אז היכן התחרות והגיוון בדיוק?

  5. פוד טראק או קיוסקים בתחפושת??

    למה שלא יפתח עוד מסעדת מאכלי ים בשד' העצמאות? מי צריך פוד טראק נייח שם?
    אולי העירייה לא הפנימה שכל הרעיון זה משאית אוכל שזזה ויכולה לתת מענה לארועים, בחופי הים או פארקים.
    היזמים תחת תחפושת פוד טראק בעצם הקיצו מזנונים נייחים שלא זזים ומחופשים למבנה נע. מה הקטע??

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר