חומוס וכנאפה מלוחה של דנה שפירא
חומוס וכנאפה מלוחה של דנה שפירא

חומוס רייצ'ל חוזר, והפעם במרכז הכרמל

דנה שפירא החזירה לחיים את המותג חומוס רייצ'ל, וביחד עם כנאפה שפירא שבבעלותה היא השיקה מנה שמשלבת חומוס וכנאפה מלוחה. שפירא: "רציתי להחזיר לעצמי את הזהות כי מיתגו אותי כרייצ'ל, ודנה כבר לא היתה קיימת"

פורסם בתאריך: 4.11.20 09:06

דנה שפירא, שאחראית על המותג חומוס רייצ'ל בכניסה למושב עין כרמל שנסגר לפני כשנה וחצי לאחר שבע שנות פעילות ואשר המציאה את עצמה מחדש כשפתחה במרכז הכרמל את כנאפה שפירא, נערכת למתיחת הפנים הבאה. הפעם בשילוב של החומוס האהוב, כנאפה משוגעת והפתעות נוספות לקראת החורף.

שפירא, בסוף נכנעת ללחץ הקהל?

"האמת היא שמהיום שבו פתחתי אנשים שואלים למה אני לא עושה חומוס רייצ'ל. פשוט רציתי להחזיר לעצמי את הזהות כי מיתגו אותי כרייצ'ל, ודנה כבר לא היתה קיימת. לקרוא למקום שפירא זה אומר כמה רציתי את הזהות שלי בחזרה".

לא עבדת בסגר השני.

"לא הוצאתי משלוחים בכלל, ואז חשבתי להחזיר את החומוס כי זה אחלה דבר למשלוח, אבל רק ביום שישי. הספקתי לעבוד רק בשני ימי שישי, וכשקיבלנו אישור לחזור ולעשות טייק אוויי ראיתי שיש דרישה גדולה והכנסתי את החומוס באופן קבוע. את הפיתות ואת הלחמים אני אופה במקום, הכל טרי, וברגע שנגמר – נגמר. הכנסתי מנה חדשה לתפריט שמותאמת גם לבוקר, והיא מוגשת במגש שיש בו חומוס, מנת כנאפה מלוחה, פיתות וחמוצים. הפכתי להיות סוג של מטבח רחוב – מזמינים, לוקחים את המגש ומתיישבים על אחת מהטריבונות ברחבת הפסנתר. אנשים עפים על זה".

 

 

בתפריט: חומוס עם פיתות וחמוצים (25 שקל), חומוס עם גרגרים (25 שקל), חומוס זעלוק עם חציל קלוי (32 שקל); חמשוקינה שזה חומוס עם שקשוקה (32 שקל) ומגש של חומוס וכנאפה מלוח (68 שקל).

טלפון להזמנות: 054-5917189. שירות שפירא דרייב, שבו מתקשרים והאוכל מגיע עד למכונית, ממשיך. פתוח בימים ראשון-חמישי בשעות 21:00-12:00, ובימי שישי בשעות 14:30-10:00.

 

חומוס וכנאפה מלוחה של דנה שפירא

חומוס וכנאפה מלוחה של דנה שפירא

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר