ארוחה אתיופית טבעונית (צילום מתוך דף הפייסבוק של אינג'רה אקספרס)
ארוחה אתיופית טבעונית (צילום מתוך דף הפייסבוק של אינג'רה אקספרס)

מחפשים אוכל אתיופי טבעוני? קבלו את אינג'רה אקספרס

האחיות ברטוקן איינעלם וחן איילין פתחו את אינג'רה אקספרס - משלוחים של אוכל אתיופי טבעוני, כאשר הבסיס לכל הארוחה הוא האינג'רה - פיתה מקמח טיף. "חיפשנו הכנסה נוספת", מספרת איינעלם, "והחלטנו על משלוחים של אוכל ביתי ואותנטי"

פורסם בתאריך: 17.11.20 09:28

ברטוקן איינעלם היא מדריכת הורים ומנחת קבוצות, בוגרת מכון אדלר ובעלת תואר ראשון בחינוך ומדעי החברה. אחותה חן איילין היא מומחית לתוספות שיער בשיטת תפירה ושיקום השיער. ביחד הן פתחו לפני כחודשיים את אינג'רה אקספרס – משלוחים של אוכל אתיופי טבעוני, כאשר הבסיס לכל הארוחה הוא האינג'רה – פיתה מקמח טיף, דגן שגדל רק באתיופיה, ללא גלוטן, עשיר בברזל, בסידן ובחלבון. לתוך הקמח מערבבים מים ומחמיצים אותו במשך יומיים.

"זהו עיסוק משני שלנו שנולד מתוך אהבה לבישול ולאירוח – נושא שתמיד עלה בשיח המשפחתי ומצא את מימושו בתקופת הקורונה", אומרת איינעלם, "שתינו לא יכולנו לעבוד וחיפשנו הכנסה נוספת. החלטנו על משלוחים של אוכל ביתי ואותנטי, חילקנו טעימות והתחלנו לעבוד. האוכל הוא טבעוני ועשוי מקטניות ומירקות. אני מתעניינת מאוד בתזונה נכונה ומקנה גם לילדי הרגלים שמתבססים בחלקם על האוכל האתיופי".

כיוונתם ללקוחות שאינם בני העדה?

"חשבנו בעיקר על הישראלים אבל גם על יוצאי העדה הצעירים, כאלו שלא גרים ליד המשפחה ורוצים לאכול אוכל אותנטי".

 

 

אז חוץ מאינג'רה (עשרה שקלים), תוכלו למצוא שם קק ווט פיקנטי – תבשיל של אפונה עם בצל, צ'או (חריף מתובל אתיופי) ושום (13 שקל); דניץ' אלצ'ה – תבשיל של תפוח אדמה, סלק, בצל ועגבנייה (13 שקל); מסר אלצ'ה – תבשיל של עדשים כתומות, בצל ושום (13 שקל); שרו – תבשיל של חומוס טחון מתובל עם בצל ושום (עשרה שקלים); שרדם ווט פיקנטי – תבשיל של גרגרי חומוס גרוסים דק עם צ'או, שום, בצל וג'ינג'ר (15 שקל); וגומן ווט – תבשיל של עלי סלק, בצל, שום וג'ינג'ר (15 שקל).

שלושה תבשילים נמכרים ב-35 שקל, חמישה תבשילים ב-60 שקל, ומוסב – ארוחת חברים לארבעה סועדים ומעלה – ב-40 שקל לאדם.

המקום פתוח להזמנות בימים שני, רביעי וחמישי בטלפון 050-9404616. הזמנות לצהריים מתקבלות עד לשעה 12:00, והמשלוחים מגיעים בשעות 15:00-13:00, והזמנות לערב מתקבלות עד לשעה 17:00, והמשלוחים מגיעים בשעות 21:00-18:00. ניתן גם לאסוף מרחוב יעקב סלומון 26 בנוה שאנן.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. אילן רונן

    חבל שלא צורף תפריט יותר מסודר של המנות או קישור לתפריט ( בפייסבוק או אתר אחר ) – עכשיו אני אמור לשאול בטלפון מה עולה ב 60 שקל ? לפעמים תוכן המנה חשוב לא פחות מהמחיר
    בהצלחה מכל הלב לבעלים

  2. ישי

    איזה כיף !!! אין על אינגרה 🙂 הכי טעים ובריא
    כותב תגובה זו הוא אשכנזי משני הצדדים

  3. הילה

    אוכל טעים בטרוף! כבר הזמנתי כמה פעמים ותמיד נהנתי. מרגישים שזה אוכל מושקע מחומרי גלם טובים.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר