עיצוב פירות אמנותי של רונית זילברמן
עיצוב פירות אמנותי של רונית זילברמן

"הפכתי את מגשי הפירות ליצירות אמנות"

בזמן טיול בתאילנד נחשפה רונית זילברמן לעיצובי פירות וירקות מיוחדים שמקורם בממלכה מהמזרח הרחוק, ולמדה שם את רזי המקצוע. "יש לי הרבה מתחרים שכולם עושים חיתוכי פירות, אבל אני מעצבת", היא מסבירה, "בכל מגש מושקעת המון מחשבה בשילובי צבעים, צורות וטעמים"

פורסם בתאריך: 22.11.20 11:08

לפני שש שנים, בעת ביקור במזרח הרחוק, נדלקה רונית זילברמן, 55, על עיצובי הפירות והירקות המיוחדים שמקורם בתאילנד, ועשתה מעשה: היא נרשמה לבית ספר לעיצוב ולגילוף פירות וירקות, ובמשך חודשיים למדה את רזי המקצוע.

"כשחזרתי לארץ התחלתי לעסוק בזה בבית כתחביב, ואחר כך הכנתי מגשים לארוחות משפחתיות", מספרת זילברמן, "כשראיתי שאנשים ממש מתלהבים אמרתי שזה בדיוק הזמן לעשות שינוי בחיים, ופתחתי את רונית – עיצובי אמנות בפירות. למדתי דברים נוספים, והיום אני עושה עוד דברים, אך הכל סביב מגשי הפירות המעוצבים. יש לי הרבה מתחרים שכולם עושים חיתוכי פירות, אבל אני מעצבת. בכל מגש מושקעת המון מחשבה בשילובי צבעים, צורות וטעמים. אני עושה מגשים בצורת מנדלות, ועם הזמן הוספתי מוצרים חדשים כמו סושי פירות, סושי שוקולד, מקרונים צרפתיים, פרלינים ושוקולדים. אני יושבת בלילות וחושבת איך לפתח משהו בסיסי כמו מקרון, והופכת אותו לייחודי לי. מפה נולדו מקרון הסנדוויץ' ומקרון הקריסטל. זו המטרה, אחרת מה יהיה ההבדל ביני לבין עסקים אחרים בשוק? מה שמנחה אותי זה לשדרג כל דבר למשהו חדש. אין סוף ליצירה, לעיצובים ולאסתטיקה".

 

 

מה זה סושי פירות?

"סושי שמורכב משמונה סוגים שונים של פירות במקום הדגים והירקות. את האורז אני מחליפה בקוקוס טחון, ובמקום אצות אני שמה דפי סויה. כל המגשים שלי מותאמים לחולי צליאק, והם גם כשרים. הפכתי את מגשי הפירות ליצירת אמנות".

המחירים: מגש סושי – 300-250 שקל; מגש פירות (370-250 שקל); מגש מדורג של פירות טריים, פירות יבשים, סושי, שוקולד ומקרונים – 300 שקל; מגש אישי – 150 שקל; מארז זוגי של מקרונים – 100 שקל.

פתוח שבעה ימים בשבוע, ומומלץ להזמין 48 שעות מראש כי אין מגשים מוכנים. יש משלוחים אך ניתן גם לאסוף עצמאית מכרמליה. טלפון להזמנות: 050-5375765.

 

עיצוב פירות אמנותי של רונית זילברמן

עיצוב פירות אמנותי של רונית זילברמן

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר