סיור קפה מעיר (תחתית) בחיפה (צילומים: ליאת ולדמן)
סיור קפה מעיר (תחתית) בחיפה (צילומים: ליאת ולדמן)

סיור אוכל חדש: קפה ומאפה בעיר התחתית

התכשיטנית ליאת ולדמן והבלוגרית שירי ויצנר עורכות כבר שנים את סיור המייקרים שלהן בבתי מלאכה בעיר התחתית. לאחר שגילו עוד חנות של קפה הן יזמו סיור נוסף - בין בתי קליית קפה, חנויות קפה, קונדיטוריות ומאפיות. ויצנר: "קראנו לו 'סיור מעיר (תחתית)' כי הוא סופר מעורר ועתיר קפאין"

פורסם בתאריך: 9.12.20 12:05

הזוגיות המושלמת של קפה ומאפה הופכת לסיור פוטוגני וטעים, עתיר פחמימות וקפאין מבית היוצר של המייקרים של חיפה, שאותו עורכות התכשיטנית ליאת ולדמן והבלוגרית שירי ויצנר. העיר התחתית הפכה לבית חם של בתי קליית קפה, חנויות קפה, קונדיטוריות ומאפיות מיוחדות, ובסיור תוכלו להכיר ולטעום כמעט את כולם ולסיים עם אנרגיות לכל השבוע.

"הכל התחיל בהחלטה של רגע", מספרת ויצנר, "ליאת, שיש לה סטודיו ברחוב יפו, התקשרה אלי בוקר אחד לספר על עוד חנות של קפה ומוצריו שנפתחה בעיר התחתית, ושאלה מה דעתי שנשלב אותו בסיור המייקרים שאותו אנחנו עושות כבר כמה שנים. בסיור אנחנו עוברות בין בעלי המלאכה הכי מדליקים בעיר התחתית, ופתאום נשלף לי – למה שלא נעשה סיור חדש לגמרי, סיור קפה ומאפה בלבד? ואז עלו בי כל הריחות והטעמים, וקלטתי שבעיר התחתית יש המון קפה טוב ופחמימות מנחמות. קראנו לו 'סיור מעיר (תחתית)' כי הוא סופר מעורר ועתיר קפאין לחובבי הז’אנר. יהיו בו בתי הקלייה המסורתיים כמו אווא וקפה סמי, בית קלייה חדש שנפתח לאחרונה, חנויות הקפה העדכניות עם מכונות הקפה החדשניות ועם הקפסולות, בתי קפה כמו פאלמר, וכמובן גם הבייקריז והפטיסריז כמו ברדא, סארו ועוד כמה הפתעות".

 

 

והרבה טעימות?

"ברור. בכל תחנה נעצור לטעימה של קפה או מאפה".

לאחר שהרעיון נזרק לאוויר עלתה ולדמן על הקורקינט שלה, עברה בין כל המקומות הפוטנציאליים וסגרה את כל הפרטים. הסיור הראשון יתקיים ב-18 בדצמבר והשני ב-24 בדצמבר. הסיור יימשך בין שעתיים וחצי לשלוש שעות, יעלה 120 שקל לאדם, ויתקיים בקבוצות של עד 20 אנשים לפי מגבלות הקורונה. הכניסה לכל מקום תהיה בקבוצות קטנות לפי ההנחיות.

לפרטים ולהרשמה לחצו כאן או התקשרו לטלפון 050-7300051.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. ויסוצקי

    נראה לי שהמשתתפים עלולים לחטוף הרעלת קפאין. אלא אם יסתפקו בהרחה ולא בלגימה…

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר