התור מחוץ לסניף רולדין במרכז חורב, הערב
התור מחוץ לסניף רולדין במרכז חורב, הערב

מצביעים ברגליים: טירוף הסופגניות ברולדין

תורים ארוכים השתרכו היום - ערב נר ראשון של חנוכה - מחוץ לסניף של רולדין במרכז חורב בחיפה, רק כדי לקנות את אחת מהסופגניות המיוחדות של הרשת. את הסופגנייה הקלאסית של פעם, זו עם ריבת התות, הם הסכימו לקחת רק מחוסר ברירה

פורסם בתאריך: 10.12.20 20:41

החיפאים מצביעים ברגליים: יום חמישי, ערב נר ראשון של חנוכה, והתור מחוץ לסניף של רשת רולדין במרכז חורב בחיפה מזכיר את התורים שהיו מחוץ לקונדיטוריות הניו יורקיות כשהמציאו את הקרונאט – אותו קרואסון משולב בדונאטס שהטריף את אמריקה.

אז פה זה לא אמריקה, אבל את הנחישות של עשרות האנשים הממתינים לתורם בשביל סופגנייה יש להעריך. יש כאלו שמדברים בטלפון, ואחרים לא מבזבזים זמן יקר, גוללים באתר של הפטיסרי שבו מוצגת קולקציית הסופגניות החדשה, ועושים צילומי מסך כדי לא לפספס אף אחת. בעולם אידילי, האינסטינקט אומר לארוז הכל, אחת מכל סוג, אך לפי אורך התור ומספר האנשים, לא בטוח שהקולקציה תישאר על המדפים במלואה.

 

סופגניות של רולדין (צילום מתוך אתר האינטרנט של רולדין)

סופגניות של רולדין (צילום מתוך אתר האינטרנט של רולדין)

 

 

יריב אבן, תושב אחוזה, מתפלל שתישאר סופגניית טראפה אחת לפחות, ונילה קוקי קרים ואיספהאן. המחיר של הסופגניות לא מרתיע אותו. הוא מפנטז על הגנאש שוקולד וצ'ייסר קקאו אגוזים של הטראפה כבר כמה ימים, כמו גם על קרם המסקרפונה, דרז'ה השקדים פטל והצ'ייסר פירות אדומים ומי ורדים של האיספהאן. את הוונילה עם קרם פטיסייר וקרמבל עוגיות הוא חולם להביא לחברתו.

פושטית עם ריבת תות כבר לא עושה את זה?

"רק אם לא תהיה ברירה. אני עומד פה בתור יותר מחצי שעה רק כדי לקנות את המיוחדות".

הסופגנייה הפשוטה ביותר, זו עם ריבת התות, עולה שישה שקלים, והמושחתות עולות 14 שקל, כשבאמצע יש סופגניות בעשרה וב-12 שקל. ברולדין מתהדרים בכך שהסופגניות שלהם נעשות בעבודת יד מחומרי גלם איכותיים, ושהן עושות טוב על הלב והנשמה. קלוריות? דיאטה? חיזרו עוד שמונה ימים, נדבר אז.

 

התור מחוץ לסניף רולדין במרכז חורב, הערב

התור מחוץ לסניף רולדין במרכז חורב, הערב

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. תושבי חיפה אוהבים תורים

    תור לחנות בגדים שמביאה מידות גדולות מארה"ב.
    תור לקבל זריקות אינסולין
    תור לניתוח הרזיה

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אלפי נדבקים בקורטנה והם בתור לסופגניה.
    עדר של אימבסילים..

  3. חיפאי שקונה בעיר התחתית

    לא הייתי בתור לרולדין, אבל כן נכנס לחנויות מכולת בעיר התחתית בחיפה. לצערי הרב, העובדים בתוך החנות לא עוטים מסיכות. להזכירכם, חנות מכולת היא חלל סגור, קטן, וללא פתחי איוורור. בקיצור, מדגרה של קורונה. אני שואל, מדוע אין אכיפה של עובדי המקום. זה הרי מסכן אותנו הקונים. ואנחנו נכנסים לחנות כדי לקנות מוצרים חיוניים, לחם, חלב. מדוע לא מגיע שוטר או פקח למקום, נותן להם קנס רציני.

  4. קורונה? חיסונים? רק בתקשורת ובמשרד הבריאות.

    צריך לפרק את משרד הבריאות, כן לפרק. ממתי הם דואגים לבני האדם? הם דואגים לחברות התרופות וליצרני המזון. הכל בלוף, מתי תבינו את זה? ביפן כבר שנים הולכים עם מסכה טובה בחורף, ולא בגלל הקורונה, אלא בגלל תרבות היגיינה. פה שטפה התקשורת את המח לאנשים שהפכו לכבשים…תלכו לבדיקות שלא שוות כלום. תעשו חיסון! מתי תבינו, סוף סוף שרק היגיינה טובה וראש חיובי שומר על הבריאות. מתי תבינו?

  5. אתי

    סליחה, ראיתי תורים ארוכים מאד גם ליד קונדיטויה שמו במרכז זיו…אני מניחה שבכל בתי המאפה אנשים עמדו בתור ארוך עכשיו.
    חנוכה שמח חיפאים

  6. גד

    פשוט טמטום, לא יכולתם לקנות כמה ימים קודם?? בכלל מה שטעים זה רק הציפוי העליון, את הסופגניה עצמה בטח לא אוכלים

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר