הקוקטיילים של Just Mix It
הקוקטיילים של Just Mix It

הסילבסטר מעבר לפינה: מארזים להכנת קוקטיילים בבית

לאחר שהפאבים נסגרו בגלל הקורונה פתחו הברמנים אדם טובי ותומר הכהן את Just Mix It - עסק שמספק ערכות להכנת קוקטיילים בבית. בכל מארז יש כוס מדידה, שייקר, בוחשנים, כוסות, נשנוש קטן ואפילו הוראות הפעלה באיורים ובכתב

פורסם בתאריך: 19.12.20 20:40

אדם טובי (19) ותומר הכהן (21) מכרמליה כבר הספיקו, על אף גילם הצעיר, לצבור לעצמם מוניטין של ברמנים מוכשרים. עם סגירתם של הפאבים בשל משבר הקורונה הם חשבו על פתרון לאנשים שרוצים ליהנות מחוויה של אלכוהול בבית, ופתחו את Just Mix It – עסק שמספק ערכות להכנת קוקטיילים.

"חשבנו מה אפשר לעשות, והחלטנו שהכי מתאים יהיה להביא את חוויית הבר המקצועי אל הבית", מסביר טובי, "יצרנו מארז שיש בו כל מה שצריך כדי להכין קוקטיילים ברמה מקצועית כמו בבר ולהפוך לברמנים לערב אחד. יש במארז כוס מדידה, שייקר, בוחשנים, כוסות ואפילו נשנוש קטן, בדיוק כמו שמקבלים בבר".

יש הוראות הפעלה?

"יש הוראות הפעלה איך להכין את המתכונים צעד אחר צעד, גם באיורים וגם בכתב".

נכון שיש פה חוויה, אבל למה לא לשלוח קוקטייל מוכן?

"חשבנו להכין קוקטיילים מוכנים בבקבוק, אבל הגענו למסקנה שהמארז יכול להיות הרבה יותר נחמד כי כשמתיישבים על הבר רוצים לראות איך מתרחש תהליך ההכנה של הקוקטייל. כשאתה עושה בעצמך את התהליך, זה הרבה יותר נחמד. הקוקטיילים שלנו מותאמים לאנשים לא מנוסים, ולכן כל דבר מוסבר בפירוט רב".

 

 

המארזים הם קבועים או שניתן לבקש קוקטייל מסוים?

"יש לנו ארבעה מארזים שמשתנים לפי עונות השנה. בקרוב נוסיף קוקטייל חם בגלל החורף, ויש לנו גם מארזים שמותאמים למסיבה. הלקוח אומר כמה אנשים משתתפים וכמה אלכוהול להתאים להם, אנחנו מכינים את כל מה שצריך, ובסוף הוא מחזיר לנו את הכלים".

מהם המחירים?

"מחירי המארזים נעים בין 195 ל-220 שקל. אנחנו יוצרים חוויה מושלמת, לא רוצים להתפשר על רמת ההנאה, והצלחנו לייצר מוצר שמתאים לרוב האנשים. כל מארז מכיל ארבעה קוקטיילים, ומחירו זהה למחיר של ארבעה קוקטיילים בבר. אגב, בגלל שהשנה הסילבסטר הוא מאתגר מאוד, אנחנו עושים הנחות של 15 אחוז למי שיזמין עד 20 בדצמבר".

הקוקטיילים המוצעים הם ניסנאס ספיריט – הומאז' לחיפה עם ארק, סומק ושקדים; אפרול שפריץ מריר עם קאווה; ג'ין אנד טוניק קלאסי; וטריפל M – מנגו מוחיטו מיקס (מוחיטו קלאסי עם טוויסט של מנגו).

ווטסאפ להזמנות: 054-9242379, וגם בחשבון האינסטגרם של Just Mix It. משלוחים בחיפה ובסביבה או איסוף עצמי מכרמליה.

 

המארזים של Just Mix It

המארזים של Just Mix It

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר