מאפים של נועה דרוקר
מאפים של נועה דרוקר

החוויה האורבנית של נועה דרוקר

לנועה דרוקר היה קייטרינג בוטיקי בעין כרמל, שבו היא ייצרה מאפים וקינוחים למסעדות. לפני שנתיים וחצי היא השאירה הכל מאחור והלכה לעבוד במסעדות ובפאבים. עכשיו היא חוזרת למקורות ומציעה לחמים, עוגות ומאפים מיוחדים בקונספט חווייתי של דייט זוגי עם בירות ויין

פורסם בתאריך: 23.12.20 08:54

נועה דרוקר היא טבחית בערך מהזמן שבו היא זוכרת את עצמה. לאחר שהתחתנה היא עבדה במטבח האחורי של חברת ההפקות בבושקה במשך כמה שנים, התערבבה בתעשייה התל אביבית והיתה בטוחה שלשם היא שייכת, אך לחיים היו תוכניות אחרות עבורה. אחרי תקופה לא קלה היא עזבה את קיבוץ עין כרמל שבו התגוררה, עברה לטירת כרמל, חזרה לעבוד במטבחים כמו אלה של הבולגרי ופאב העוגן, וכפי שהיא מגדירה זאת – "פחות גלאם של הפקות אירועים, אך פרנסה". ואז הגיעה הקורונה.

"התחלתי לחשב מסלול מחדש", מספרת דרוקר, "היה לי פעם קייטרינג מגניב, בוטיקי וחמוד בעין כרמל. הייתי מייצרת מאפים וקינוחים בעיקר למסעדות, וכשעזבתי השארתי הכל מאחור. עכשיו, שנתיים וחצי אחרי, אני מנסה להניע את זה שוב אבל לא באותו סדר גודל כי אין לי את התנאים שהיו לי כמו סדנה וחשמל תלת פאזי. היום אני עושה הכל בבית".

ואת מבטיחה חוויה אורבנית.

"נכון, חוויה אורבנית זה השם שבחרתי. התחלתי שוב לאפות לחמים, עוגות ומאפים מיוחדים כמו לחמים ממולאים וחלות כוסמין ממולאות. בן זוגי מיקי אופק ואני עובדים על מיזם מגניב – לקחת את כל הדברים שאני עושה ולהכניס אותם לסלסלה, אבל בקונספט חווייתי של דייט זוגי עם בירות ויין. אני כל הזמן ממציאה את עצמי מחדש, ויצרתי מין מעדנייה קטנה עם דליקטסים קטנים וממרחים שמתחלפים לפי עונות השנה".

 

מאפה של נועה דרוקר (צילום: מיקי אפק)

מאפה של נועה דרוקר (צילום: מיקי אופק)

 

 

התפריט כולל לחמים ממולאים – רוקפור, בטטה, אגוזים ורוזמרין; קונפי שום, ממרח שום, גבינת פטה ואורגנו טרי; ובצל מקורמל, סומק ומרווה (40 שקל); חלות כוסמין ממולאות – סלט חצילים ואריסה ביתית; ותבשיל עגבניות ופלפלים פיקנטי (42 שקל); חלה קלאסית (30 שקל); עוגות שמרים – שוקולד; חלבה ומי ורדים; קינמון וקרם שקדים; וחמאת בוטנים ומרקחת פירות יער ביתית (42 שקל); ממרחים – פסטו; זעתר טרי; ארטישוק ואורגנו טרי; קונפי שום ומרווה; חצילים מעושנים; קרם פלפלים מותססים; לימון כבוש ולימון מותסס (28 שקל לצנצנת); ומגוון של ריבות ביתיות לפי העונה (28 שקל לצנצנת).

להזמנות יש לשלוח ווטסאפ ל-054-5649549 בתחילת השבוע. משלוחים לחיפה עד עתלית או איסוף עצמי מטירת כרמל בימים חמישי ושישי.

 

מאפה של נועה דרוקר

מאפה של נועה דרוקר

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר