מגש אירוח של קטיה קליין (צילום מתוך דף הפייסבוק Klein Perfect Bites)
מגש אירוח של קטיה קליין (צילום מתוך דף הפייסבוק Klein Perfect Bites)

שנות ה-80 בגרסה מודרנית: מגשי האירוח של קטיה קליין

קטיה קליין - נצר למשפחת קליינ'ס קפה שהיתה הבעלים של עראביקה קפה במרכז הכרמל - השיקה מיזם חדש שנולד בעקבות הקורונה. קבלו את Klein Perfect Bites שמציע מגשי אירוח מפנקים ברמה גבוהה. נראה אתכם מסרבים לקבל מגש כזה

פורסם בתאריך: 30.12.20 09:09

קטיה קליין, בת 28, היא נצר למשפחת קליינ'ס קפה שהיתה הבעלים של עראביקה קפה במרכז הכרמל עד לסגירתו בשנת 2013. מאז היא המשיכה לעבוד במטבחים ובברים בחיפה, עד שלאחרונה היא השיקה מיזם חדש שנולד בעקבות הקורונה – Klein Perfect Bites שמציע מגשי אירוח מפנקים ברמה גבוהה.

אין ספק שזה נראה נהדר. מזכיר פלטות גבינות ונקניקים של שנות ה-80.

"בדיוק, אבל עם מודרניות מתבקשת. המגשים שלנו מתאימים מאוד לתקופת הסגר. הם חגיגיים, עשירים וכוללים גבינות ונקניקים משובחים, מטבלים כיפיים וסלטים עכשוויים, והכל בהכנה ביתית".

על מה את ממליצה?

"הכי מומלץ עכשיו בגלל הסגר זה מגש החגיגה האינטימית, שמכיל כמעט קילו של גבינות, נקניקים ודגים מלוחים, והמון לחמים, מטבלים וסלטים. לדעתי זה המגש הכי כיפי, והוא שווה את ההשקעה. לחגיגה קצת יותר רחבה אני ממליצה מאוד על מגש החגיגה שמתאים לארבעה-שישה אנשים וכולל את הכל – כל הנקניקים, כל הגבינות, כל הדגים וכל המטבלים. יש גם מגש רק של גבינות, ובעתיד יהיו מגשים נוספים".

 

מגש אירוח של קטיה קליין (צילום מתוך דף הפייסבוק Klein Perfect Bites)

מגש אירוח של קטיה קליין (צילום מתוך דף הפייסבוק Klein Perfect Bites)

 

 

התפריט: מגש חגיגה אינטימית לשניים-ארבעה אנשים שכולל ארבעה סוגי נקניקים, שישה סוגי גבינות, שני סוגי דג מלוח, שישה מטבלים, שני סלטים, מיקס משלים ושלושה סוגי לחמים – 250 שקל; מגש חגיגה לארבעה-שישה אנשים שכולל שישה סוגי נקניקים, שמונה סוגי גבינות, שלושה סוגי דג מלוח, תשעה מטבלים, ארבעה סלטים, מיקס משלים וארבעה סוגי לחמים – 360 שקל; ומגש גבינות שכולל שבעה סוגי גבינות לבחירה וחמישה מטבלים לבחירה – 180 שקל.

הנקניקים המוצעים הם סלמי מילאנו, כתף בקר מפולפל, סלמי צרפתי, פסטרמה גחלים, פסטרמה לבנה, פרושוטו ופסטרמה רומנית; הגבינות המוצעות הן בייבי מוצרלה, בולגרית, פטה כבשים, גאודה עזים, תום, מנצ'גו, גאודה, צ'דר גרמני, מאסדם, ברי, דנבלו ורוקפור; בין המטבלים תמצאו חרדל בדבש, סחוג ירוק, פסטו קלאסי, טפנד קלמטה, חמאת שום ועשבים, עשבים וג'ינג'ר, מיונז חזרת, מיונז צ'יפוטלה, ריבת שרי ותבלינים, וריבת תפוזים וטימין; הסלטים הם קיסר, קפרזה, עגבניות חריף וחמוצים ביתיים; והסט המשלים כולל פלפלים קלויים, בטטה אפויה, זיתים מתובלים, מיקס אגוזים קלויים, פירות העונה ומבחר לחמים.

הזמנות מתקבלות יום מראש בטלפון 054-8993910, משלוחים בחיפה ובסביבה.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר