דודו אלהרר ואמיר חצרוני. שמאל ימין שמאל (צילום: חן גלילי, ניר קידר)
דודו אלהרר ואמיר חצרוני. שמאל ימין שמאל (צילום: חן גלילי, ניר קידר)

אותך לבנצי גופשטיין: פרופ' אמיר חצרוני נגד דודו אלהרר

חצרוני, איש שמאל, טוען שאלהרר, איש ימין, ניסה לחזר אחרי האקסית שלו. וזוהי רק ההתחלה

פורסם בתאריך: 5.1.18 18:38

המלחמה החזיתית החדשה של פרופ' אמיר חצרוני מגיעה גם היא לשטח השיפוט של חיפה. אחרי שהחזיק בבת זוג ערבייה מהעיר (שירין נופי) ולאחר שכיכב אצל סנובה בזכות סכסוכים מתוקשרים עם כמה דמויות מפתח מהאזור (מני אסייג, דובי שיפמן), עובר הפרופסור אל השחקן/זמר/מלחין/מפיק מוזיקלי/סופר/פזמונאי/איש רדיו/מספר הסיפורים דודו אלהרר. אלהרר עלה לכותרות בחיפה כשעבר להתגורר בה ופתח שקשוקייה בעיר התחתית. המעבר החד שלו ממחנה השמאל למחנה הימין זכה לתגובות צוננות בברנז'ה שהוא היה חלק בלתי נפרד ממנה, וכדי להשלים את התהליך הוא הודיע על עזיבתו את הליכוד ועל חבירתו למפלגת זהות של משה פייגלין. עכשיו חצרוני בא אליו בטענות על כך שהוא ניסה לחזר אחרי האקסית שלו מיודעתנו נופי.

 

 

אלהרר, הבדל הגילאים לא משחק תפקיד?

"שירין היא אשה יפיפייה ומקסימה. לא מגיע לה ננס, אז ניסיתי איכשהו להוציא אותה ממנו. אם היא לא רוצה להיות איתי אני מקווה שלפחות היא לא תהיה איתו".

חצרוני, לא מגיע לה ננס?

"יהודי ימני קיצוני וערבייה בלי סמרטוט על הראש יכולים להיות זוג מהסרטים. אני מתלבט אם הז'אנר הוא אימה או קומדיה מטורפת. כתומך מושבע בנישואי תערובת אני שמח שבשורת ההתבוללות הגיעה גם לימין הקיצוני. כולי תקווה שבנצי גופשטיין וארגון להב"ה יכבדו בנוכחותם את טקס הנישואים, אם וכאשר המהלך של אלהרר יצליח. אם יהיה דייט אני ממליץ לאלהרר להגיע עם רופא צמוד כמקובל בגילו".

נופי, אימה או קומדיה?

"אין תגובה".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר