אלון אולמן ורוני מודן. "הם רוצים שאכתוב ספר שני אבל אני עמוס מאוד עם מיליון פעילויות אחרות" (צילום: עננים תקשורת)

כך הופתע המנטור אלון אולמן. פעמיים

במהלך סדנה שהעביר אולמן עלתה לבמה רוני מודן, מנכ"לית הוצאת הספרים כתר מודן, והעניקה לו אות ספר זהב מטעם התאחדות הוצאות הספרים בישראל. ועל הדרך חגגו לו גם יום הולדת

פורסם בתאריך: 7.1.18 09:27

איש חיל הים בעבר והמנטור המצליח בהווה אלון אולמן הופתע פעמיים במהלך סדנה שהוא העביר. ההפתעה הראשונה היתה קבלת אות ספר זהב מטעם התאחדות הוצאות הספרים בישראל, וההפתעה השנייה היתה חגיגת יום הולדת מאולתרת. את האות העניקה לו רוני מודן, מנכ"לית הוצאת הספרים כתר מודן, שבמקרה היא גם זו שהוציאה לאור את ספרו "פריצת גבולות" אשר הפך תוך זמן קצר לרב מכר ושוהה שם כבר 40 שבועות ברצף.

אולמן, הופתעת?

"לא הופתעתי מהתוצאות שהשיג הספר אבל כן הופתעתי מההפתעה שעשו לי. לא תכננתי את זה. זה קרה בנוכחות קהל שאני שולט בו, ופתאום נכנסו לי לבמה, העניקו לי את האות וחגגו לי את יום ההולדת. זה היה באמת מרגש. מודן הסבירה שעד שעשו את החישוב והגיעו ל-20,000 עותקים כבר נמכרו 30,000, ועכשיו אנחנו כבר ב-33,000. עוד מעט זה פלטינה".

 

 

אז שנתכונן כבר לספר השני?

"הם רוצים שאכתוב ספר שני אבל אני עמוס מאוד עם מיליון פעילויות אחרות. כבר יש דיבורים על ספר שני ועל איך הופכים אותו לרב מכר בחו"ל".

עמוס עוז צריך לחשוש?

"הוא לא צריך לחשוש. אצלי זה נוסף על מה שאני עושה. המקצוע שלי הוא לא סופר, אבל אני שמח מאוד שהספר עושה את העבודה ומגיע להרבה אנשים".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר