גבי אושרנקו, ח"כ שרן השכל, מישל מחנין ויניב בן שושן. היו או לא היו ניסיונות טרפוד?
גבי אושרנקו, ח"כ שרן השכל, מישל מחנין ויניב בן שושן. היו או לא היו ניסיונות טרפוד?

לא רק בקואליציה: ח"כ שרן השכל מעוררת סערה גם בחיפה

חברת הכנסת שעומדת במרכזה של הסערה הפוליטית בעניין חוק המרכולים השתתפה אתמול באירוע של תא לביא בפאב הבראון. על תלאות הגעתה לאירוע יש כמה גרסאות. תשפטו אתם

פורסם בתאריך: 8.1.18 18:29

ח"כ שרן השכל נמצאת במרכז העניינים לאחר שהודיעה שהיא לא תתמוך בהצעת חוק המרכולים ולא תתיישר עם המשמעת הקואליציונית של הליכוד, ובתגובה היא מועמדת להדחה משורות המפלגה. בין הקפיצות מתחנת טלוויזיה אחת לשנייה היא התארחה אתמול (ראשון) בפאב הבראון באירוע של תא לביא באוניברסיטת חיפה, שעליו היו אמונים יו"ר התא גבי אושרנקו, סגניתו מישל מחנין ויניב בן שושן שרוצה לעמוד בראש סיעת הליכוד לקראת הבחירות המקומיות. בקרב מארגני האירוע הורגש לחץ כשהשכל איחרה בשל ההתארכות של הופעתה באולפן של עודד בן עמי, אבל מאחורי הקלעים הלחץ היה כבד הרבה יותר, ובן שושן מספר שהשכל ביקשה לדחות את האיוונט ו/או לבטלו לחלוטין. בסופו של דבר היא הגיעה, אבל בן שושן טוען שמי שניסו לעשות סיכול ממוקד לאירוע היו יו"ר הסיעה המכהן שמשון עידו ואנשיו.

בן שושן, טרפדתם את ניסיונות הטרפוד?

"כפי שקרה בפעמים קודמות, אני סבור שהם פעלו למנוע את הגעתה לחיפה מהסיבה שאני מתחרה בהם ושח"כ השכל לא הגיעה להתארח אצלם כמו שהם בוודאי היו רוצים. למרות הכל היה אירוע מדהים. הפרשה האחרונה סביבה שמה את האירוע באור הזרקורים וקיבלנו חשיפה יפה. הבמה הפוליטית היחידה שבה היא אמרה את דברה בעקבות הסערה היתה אצלנו. אני שמח שהיא לא נכנעה לפוליטיקה הישנה, הזולה והעסקנית, והגיעה כפי שהתחייבה כדי להשמיע את משנתה".

 

 

עידו, פוליטיקה זולה?

"לא דיברתי איתה והיא לא כזאת משמעותית כדי שאלחץ עליה לא להגיע. עד כמה שהבנתי היא הלכה לאוניברסיטה. מה יש לי למנוע ממנה להגיע לאוניברסיטה?".

לא לאוניברסיטה, לבראון.

"הם מתעסקים בזוטות. ככה הם לא יכולים למשוך תשומת לב מאיתנו".

דורון אטיאס, היועץ הפוליטי של השכל, תעשה לנו סדר בבלגן.

"מה פתאום. לא רצינו לבטל. לא דיברו איתנו מהמחנה של עידו ולא שום דבר. אין שום בעיה בקטע הזה. אמרתי לבן שושן שאני מקווה מאוד שנגיע כי אנחנו יוצאים מירושלים בשיא הפקקים. בסוף הסתדר והכל היה בסדר".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר