סטטיק ורון נשר. "אני במקומם לא הייתי יוצא מהבית" (צילומים: משה נחומוביץ')
סטטיק ורון נשר. "אני במקומם לא הייתי יוצא מהבית" (צילומים: משה נחומוביץ')

הנקמה של רון נשר בסטטיק ובן אל

אחרי שלטענתו הוא חטף מהצמד בשיר "נמסטה" הסיר נשר את הכפפות. בשיר "לירז ובת אל" שיעלה ליוטיוב ביום חמישי הוא משתלח בשניים ומקנח בהלוויה שלהם. הצפייה לילדים אסורה

פורסם בתאריך: 22.1.18 16:38

הסכסוך בין הראפר רון נשר לבין הצמד סטטיק ובן אל תבורי עולה מדרגה. סנובה עוקבת כבר זמן רב אחרי ההתכתשות בין הצמד לנשר, שאחראי על הזיווג בין השניים בתחילת דרכם. לא פעם השתלח נשר בשניים במהלך הופעותיו, טען לזיופים במספר הצפיות בקליפים שלהם ביוטיוב, וגם בפוסטים שלו הוא נוהג לא פעם להשתלח בהם. לאחרונה הוציא הצמד את השיר החדש "נמסטה", שכולל את המילים הבאות: "לא רואה, לא שומע, לא מגיב, אם זה לא בחיוך אז אני לא מקשיב, לא מבין מה הקשר, גם כשמדובר ב… לא מגניב". נשר האזין, הבין שהפעם הוא חטף, והבטיח שהנקמה בוא תבוא, ולא ברמזים. אז הוא נכנס לאולפן והקליט שיר בשם "לירז ובת אל" שצפוי לעלות ליוטיוב ביום חמישי. סטטיק כנראה שמע על כך, ואתמול העלה פוסט לחשבון האינסטגרם שלו וכתב: "אני לא מתעסק בשנאה וברוע, אני מעדיף להתעסק בעתיד. והעתיד מצוין". בכל מקרה, אל סנובה הגיעו בבלעדיות כמה מילים מהשיר של נשר. קבלו: "נולדת לירז, נולדתי רון נשר, יש לך שם כמו של משקית ת"ש, ולי של גבר".

 

 

נשר, גבר גבר?

"בוא נגיד שזה הולך להכאיב להם כל כך, שאני במקומם לא הייתי יוצא מהבית. אם אני לירז לא הייתי יוצא מהבית בכלל. ראית בתמונה שהוא העלה אתמול שאין חיוך בכלל? הוא בהלם, הוא בשוק, הוא מבועת והוא מת מפחד כי הוא יודע מה אני מסוגל לעשות".

וכל זה בגלל המילים ב"נמסטה"? אתה בטוח שהכוונה היא אליך?

"ג'ורדי אמר בריאיון דבר אידיוטי שנשר הוא חלק מהציפורים ומהחיות בג'ונגל. לא צריך להיות מפיק בכיר בנשיונל ג'אוגרפיק וויילד כדי לדעת שנשרים לא חיים בג'ונגל. נשרים חיים במדבריות ואוכלים נבלות. אז אם אתה נמצא בג'ונגל, על אחת כמה וכמה בהודו ששם שהג'ונגל שלהם נמצא, רצוי לדעת שאין שום נשר בשום יער".

בקליפ יהיו דמויות שלהם?

"לא, נראה לך?! רואים אותי מחרבן אז סביר להניח שמה שיוצא שם דומה לסטטיק ולבן אל. אני משחק מורה בשיר אז רואים אותי אומר 'בן אל, די, לא לבכות, אתה לא מכוער, אתה לא מכוער. אתה דומה לאבא. הוא מכוער'".

זה מופיע בקליפ?!

"ברור. מה נראה לך? אחי, אתה הולך לקבל משהו שיראה בדיוק למה סטטיק ובן אל לא יכולים להתעלות על היוצר שלהם. אני כריזמטי, אני שחקן ואני בן אדם פי ארבע יותר מוכשר מבן אל. הולך להיות ממש כיף ביום חמישי. יום רביעי בערב יהיה ערב חג".

מתי כבר תעזוב אותם בשקט?

"השיר הזה נגמר בהלוויה שלהם. ההלוויה יוצאת מבית העלמין גאגא ברמת אביב".

מסוללת היח"צ של סטטיק ובן אל נמסר: "אין תגובה".

 

הפוסט של סטטיק. ""אני לא מתעסק בשנאה וברוע" (צילום מתוך חשבון האינסטגרם של סטטיק)

הפוסט של סטטיק. "אני לא מתעסק בשנאה וברוע" (צילום מתוך חשבון האינסטגרם של סטטיק)

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. יפית

    אתה צריך להתבייש בך עד כדי כך כואב לך שלא הצלחת כמוהם אז אתה מנסה להצליח על גבם תתבגר כבר או שפוט תיגש לטיפול חבל הבריאות שלך מתדרדרת
    השיבי · מחקי · דקה אחת

  2. ב

    פשוט מזעזע! שכל אחד יעשה את ה שלו וזהו, אין צורך בירידות הדדיות זה על זה. בושה וחרפה

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר