שרון פרי. "כשמתראים אז מתראים" (צילום: יניר סלע)
שרון פרי. "כשמתראים אז מתראים" (צילום: יניר סלע)

שרון פרי עברה לגור בעתלית. לבד

שדרנית הספורט כבר בישרה על חזרה לחיפה, אבל אז היא חישבה מסלול מחדש ובחרה בווילה בעתלית. את החבר אביעד שירי היא השאירה מאחור

פורסם בתאריך: 4.3.18 18:24

תושבי עתלית, קבלו את השכנה החדשה שלכם: שדרנית הספורט שרון פרי. אחרי שסיפרנו לכם שפרי מתכוונת לחזור לחיפה לאחר שלוש שנים במושב סמוך לאשקלון שאליו היא עברה בעקבות האהבה לאביעד שירי, מתברר שהיא חישבה מסלול מחדש והחליטה להשתקע דווקא בעתלית, בווילה בשכונה חדשה קרוב לים, שם היא תוכל להשקיע בתחביבה הגדול – גלישת גלים. כל זה אומר ששירי נשאר מאחור, אבל פרי הודפת את השמועות על הפרידה, אם כי רק בחצי פה.

 

 

פרי, למה לא חיפה?

"שכרתי בית פרטי באחת מהשכונות החדשות. אמרתי שאם אני מתקרבת לבן שלי, שעזב את הדרום כבר לפני כמה חודשים, אז אני מעדיפה להיות ליד הים. וזה דקה מהים. לא רציתי לחיות בעיר. רציתי לממש את החיים המושבניקיים שלי או משהו שדומה לזה, אבל לא עיר".

אז את ושירי כבר לא גרים ביחד?

"לא. לצערי לא".

אתם עדיין ביחד?

"כן. כשמתראים אז מתראים. מה לעשות?".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אלברט כהן

    שרון פרי בעבר לא שמרת על הטלפון שלך וראינו את התוצאה .היום בשידור גם לא שמרת על הפה שלך וקבעת שהפועל באר רכשה שני סטנדפיסטים לעג לשחקנים ולאלה שפעלו להביא אותם שלא לדבר על אלו שמשלמים את שכרם.לשדרנית חדשות ספורט אין שום זכות לעלוב או לפסול מישהו רק בשל העובדה שיש לך מקרופון ביד .בכל מקרה במידה ותגיעי לבאר שבע נעשה קבלת פנים "יפה "

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר