אוריאן בן עזרא. "אני משתדלת לחיות את החלום האמריקאי"
אוריאן בן עזרא. "אני משתדלת לחיות את החלום האמריקאי"

אוריאן בן עזרא חיה את החלום האמריקאי

בן עזרא, שכיכבה בקליפ של סטטיק ובן אל תבורי לשיר "זהב" ובהמשך נתנה ברקס לכריסטיאנו רונאלדו, עברה למיאמי בעקבות האהבה: "חיים רק פעם אחת"

פורסם בתאריך: 12.3.18 08:40

לפני שנה היא פרצה אלינו בסערה כשכיכבה בקליפ של סטטיק ובן אל תבורי לשיר "זהב". מדורי הרכילות (וגם סנובה שחשפה שהיא משלנו) התחילו להתעניין, וכשהיא גילתה שהיא נתנה ברקס לאחד מהכדורגלנים הגדולים בעולם – כריסטיאנו רונאלדו – ההתעניינות בה גברה. ואם תהיתם לאן אוריאן בן עזרא נעלמה בחודשים האחרונים, אולי תשמחו לשמוע שהיא עברה למיאמי.

בן עזרא, מה את עושה שם?

"אני פה כבר חודשיים וחצי, גרה בבניין מדהים באזור Sunny Isles Beach. אני קמה כל בוקר לזריחה מהפנטת עם נוף לאגם עצום עם יאכטות, ויוצאת לעבוד כמו כל בן אדם שצריך להתקיים ולדאוג לעצמו. אני עובדת על כל מיני פרויקטים פה ושם עם צלמים ועם סוכנויות חזקות, אבל זה עוד סוד. בשורה התחתונה – אני משתדלת לחיות את החלום האמריקאי".

למה עברת לארצות הברית?

"כמה חודשים אחרי השחרור מהצבא עברתי לתל אביב כדי להרגיש איך זה להיות במרכז הסצנה הישראלית. בן הזוג שלי עבר לאמריקה כדי להגשים את החלום שלו והשקיע בעסק כאן. הוא לא פראייר. אחרי חודש וחצי הוא דפק לי בדלת בתל אביב עם זר פרחים. הייתי בשוק והוא אמר לי 'אני קונה לך כרטיס, את באה איתי לאמריקה'. אז עברתי. חיים פעם אחת".

 

 

זה לתמיד?

"אני לא יכולה להגיד דבר כזה. אם היתה לי טבעת על האצבע והמשפחה והחברים שלי היו לידי אז כן, בלי לחשוב פעמיים. אבל המרחק מהסביבה הטבעית שלי מקשה מאוד על המצב, ועם כמה שמיאמי היא חלום – אין כמו הבית. חסרים לי הבית שלי מהילדות, האוכל של אמא, האחיינים שאני כל כך אוהבת והיציאות עם החברות".

נטשת את חלום הפרסום?

"לא נטשתי את החלום ולעולם לא אעשה את זה. זה משהו שנועדתי לעשות – לרקוד ולשחק. מגיל צעיר אני מחפשת את הבמה ואת הפלטפורמה המתאימה כדי לפרוץ ולהוכיח את הכישרון שלי, אבל דברים מהסוג הזה דורשים זמן והמון סבלנות. אני מאמינה שזה רק עניין של זמן".

הפרסום בעקבות הקליפ של סטטיק ובן אל הוביל לפניות בארץ לעוד עבודות, או שדווקא לא ולכן גם החלטת לנסות את מזלך בארצות הברית?

"מהרגע שבו העליתי סטורי באינסטגרם על מאחורי הקלעים של הצילומים להקליפ קיבלתי זרם של הצעות, וכשהקליפ יצא התפרסמו עלי כל מיני כתבות. הבעיה הכי גדולה היתה שאז עוד הייתי בצבא. הכל היה צריך לעבור דרך דובר צה"ל, וזו פרוצדורה ארוכה בשביל לעשות משהו שקשור לפרסום. היתה על הפרק הצעה להיות פרזנטורית של חברת נעליים מוכרת מאוד ולצאת לשבוע צילומים בפריז, היו אודישנים לסדרות נוער, אבל הקטע הוא להכות בברזל כל עוד הוא חם. הבעיה היא שצה"ל דאג לקרר אותו עוד לפני שהספקתי לתת את המכה. הכל מלמעלה, אם זה צריך להיות שלי זה יהיה שלי".

 

בן עזרא. "לא נטשתי את החלום ולעולם לא אעשה את זה"

בן עזרא. "לא נטשתי את החלום ולעולם לא אעשה את זה"

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר