עדי ברקן ומוטי רייף. "למי הוא מספר סיפורים? למה, בתצוגות שלו בקסטרו נראה מידה 42?" (צילומים: אוליבייה פיטוסי, תם מרשק)
עדי ברקן ומוטי רייף. "למי הוא מספר סיפורים? למה, בתצוגות שלו בקסטרו נראה מידה 42?" (צילומים: אוליבייה פיטוסי, תם מרשק)

עדי ברקן נגד מוטי רייף: "בא לי להקיא"

ברקן, שפועל נגד קידוש אידיאל הרזון בעולם הדוגמניות, חטף ג'ננה כששמע ששבוע האופנה שמפיק רייף משנה אג'נדה ומשתף דוגמניות במימדים שלא הורגלנו אליהם עד כה: "אחרי שתיגמר התצוגה יבעטו להן בראש ומי יראה אותן בכלל?"

פורסם בתאריך: 13.3.18 12:29

שניהם יצאו מפס היצור של חיפה בשנות ה-80 והשתלבו בתעשיית האופנה הישראלית. הראשון הוא מוטי רייף – פעם דוגמן וכיום אחד ממפיקי האופנה המובילים בארץ. השני הוא עדי ברקן – צלם שבארסנל שלו תגליות כמו למשל סנדי בר ושבשנים האחרונות פועל נגד קידוש אידיאל הרזון בעולם הדוגמניות. עכשיו שניהם נמצאים במסלול התנגשות, והכל בגלל שלברקן נודע ששבוע האופנה שמפיק רייף משנה אג'נדה ומשתף דוגמניות במימדים שלא הורגלנו אליהם עד כה. וכשהוא קרא כותרת שבה אמר רייף "גרמנו לנשים לשנוא את עצמן. העולם צריך להתעורר", הוא בכלל חטף ג'ננה.

 

 

ברקן, עצבים?

"הם לא יודעים מאיפה להביא יחסי ציבור לשבוע האופנה אז החליטו לחרטט עלינו. כשאני רואה את רייף מחרטט שקרים אני חייב לומר משהו".

אתה לא חושב שהוא באמת התכוון למה שהוא אמר?

"נו בחייך, מה נראה לך? הם ראו שיש מגמה בשינוי מודל היופי ותפסו על זה טרמפ כי הם ידעו שיהיו לזה יחסי ציבור נהדרים. אבל הכי כואב לי על אותן בנות שנתנו להן פנטזיה על כך שהנה, הן הולכות להיות חלק מהתעשייה. איזה חלק מהתעשייה? אחרי שתיגמר התצוגה יבעטו להן בראש ומי יראה אותן בכלל? הבן אדם הזה לא ידע מאיפה להביא יחסי ציבור, עלה על הגל והוא לא באמת מתכוון לזה כי הוא לא חושב ככה. אני קורא את הכותרות ובא לי להקיא. למי הוא מספר סיפורים? למה, בתצוגות שלו בקסטרו נראה מידה 42? את מי הוא מורח? והקטע הכי גדול זה כמה מדיה וכמה כותרות הוא קיבל כי העיתונאים הם יותר מטומטמים ממה שחשבתי. הרי רייף ידוע כמי שסוגד לרזון. אני אספר לך משהו. לפני 12 שנה עליתי אליו – המשרד שלי היה מתחת למשרד שלו – והצגתי לו את העניין שעליו הוא מדבר היום. אף אחד לא לגלג על זה כמו שהוא לגלג. עזוב אותך, כולה מוטי רייף".

וממשרד יחסי הציבור רני רהב, אשר אחראי על שבוע האופנה, נמסר בשמו של רייף: "אין תגובה".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר