מאי ספדיה וטינה איב. יפצ'וק ונועה (צילום: רועי טל)
מאי ספדיה וטינה איב. יפצ'וק ונועה (צילום: רועי טל)

"הלהקה", גרסת 2018: האם טינה איב בדרך לביג בנד?

הזמרת הופיעה כאורחת של תזמורת הביג בנד ועוררה התלהבות אצל מנהל התזמורת הסימפונית והביג בנד מוטי איינס. וסנובה תוהה: האם יש כוונה לצרף אותה לצדה של הסולנית מאי ספדיה?

פורסם בתאריך: 15.3.18 15:42

סנובה אוהבת לחמם גזרות, ומה טוב יותר מאשר לחמם סצנה בין שתי זמרות? טינה איב, הזמרת של להקת הביט בנד, הבליחה כאורחת במופע של הביג בנד – להקת הבת של התזמורת הסימפונית חיפה. מוטי איינס, מנהל הסימפונית והביג בנד, התלהב מהכישרון והוא שוקל לתת לה במה פעם נוספת. אלא שלביג בנד כבר יש סולנית בדמותה של מאי ספדיה, וזה מזכיר לסנובה את הסצנה האלמותית בין יפצ'וק (בגילומה של סמדר ברנר) לנועה (הלא היא דפנה ארמוני) בסרט "הלהקה".

איינס, טינה תשיר לנו סולו?

"אנחנו מארחים מדי פעם כישרונות ונותנים להם במה במסגרת הביג בנד חיפה".

הבנתי שהתלהבת ממנה.

"מאוד".

ושאתה שוקל לצרף אותה.

"אנחנו עוד לא מצרפים, אנחנו נותנים אפשרויות, בונים, בודקים, ויש שיתוף פעולה בין הביט בנד לביג בנד. ניתן לה במה שוב, והיא תופיע איתנו גם בהמשך".

גם כסולנית?

"לא סולנית אבל חלק מאיתנו".

 

 

ומה תגיד ספדיה?

"מאי היא הסולנית הראשית שלי, מקומה מובטח, ויש לי לגביה הרבה תוכניות נהדרות, כולל עם הסימפונית, כך שאף אחד לא יכול לתפוס את מקומה. אני מגדל את מאי מגיל 15 והיא מהכוכבות. טינה לא תבוא על חשבונה של מאי. ניתן לה עוד פעם במה ונראה".

בוא נתעכב על הנראה.

"אני לא שולל כלום. כרגע אנחנו נותנים לה אפשרויות לשיר עם תזמורת מקצועית".

ספדיה, את חוששת למקומך?

"אני לא חוששת למקומי. מוטי טיפח אותי במשך הרבה שנים והוא כמו אבא בשבילי. הייתי עכשיו בקונצרט יפיפה של הביט בנד בשילוב עם הביג בנד. ישבתי שם עם מוטי ונהנינו מאוד מההופעה. אני גם בעד לתת לכישרונות צעירים לפרוץ, וזה לא סותר את זה שאני שם. יכול להיות שיהיו שם עוד זמרות. אשמח לשיתוף פעולה עם טינה בעתיד. אני מפרגנת לה".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר