נטע ברזילי בזמן התכנונים בקילומבו. טירוף טוטאלי
נטע ברזילי בזמן התכנונים בקילומבו. טירוף טוטאלי

למה נטע ברזילי לא הופיעה עם הפלא הטכנולוגי של קילומבו?

עודד גולדברג ואיל גלדר שתכננו את המסכים שאמורים היו להיתפר לשמלתה של זוכת האירוויזיון הטרייה לא התאכזבו יותר מדי כשהתכנון לא יצא אל הפועל: "יש הרבה עניין בין לאומי סביב זה"

פורסם בתאריך: 13.5.18 12:45

כמו שסנובה חשפה, את הלופר מפיץ האורות של נטע ברזילי לאירוויזיון סיפקה לה החנות החיפאית למוצרי תקלוט קילומבו בבעלותם של עודד גולדברג ואיל גלדר. השניים, ביחד עם צוות ההפקה של ברזילי, תכננו שעל שמלתה יהיו מסכים שעליהם יוקרנו אפקטים חזותיים אשר השליטה עליהם תהיה באמצעות הלופר שלה, אבל תכנון לחוד ומציאות לחוד, והמשלחת נאלצה לוותר על הפלא הטכנולוגי – דבר שלא מנע את הזכייה הנכספת.

גולדברג, לדעתי אתה החיפאי שכסס אתמול ציפורניים הכי חזק. כבר הספקת לדבר איתה?

"איתה לא, אבל דיברתי עם המפיק שלה סיון יאנג. הם בטירוף טוטאלי. הם עובדים כבר חודש כדי לשווק אותה ברמה עולמית כקטע. הם אמורים להביא לנו לחנות את השולחן שלה מהאירוויזיון כדי שאנשים יוכלו להצטלם איתו".

 

 

למה התכנון האורות לא יצא אל הפועל?

"שלושה מכשירים כבר נתפרו בשמלה שלה, אבל בסופו של דבר ויתרו על זה. כנראה שלא היה איפה לשים את הלפטופ שהיה אמור להיות צמוד אליה מאחור. בתוך השולחן שלה היה לפטופ עם תוכנת מוזיקה שהיה אמור להפעיל את הכל. על זה עבדנו ביחד".

אז התאכזבת?

"לא. הייתי גאה מאוד. עשו עם זה מופע אורות יפה, וזה משהו שהולך לרוץ בכל העולם אז זה מגניב. תקשיב, אתמול ב-3:00 בלילה קיבלתי טלפון מהיצרן באנגליה והוא צעק לי 'יש, זכינו'. יש הרבה עניין בין לאומי סביב זה".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר