המשלחת הגאורגית בכנרת. גוד טיים
המשלחת הגאורגית בכנרת. גוד טיים

איזו משלחת הביא דורי גילפז לארץ הקודש?

איש העסקים שהמקורב לצמרת השלטון בגאורגיה הביא לארץ משלחת של 25 מכוכבי הטלוויזיה והבמה הגאורגים וארגן להם סיורים באתרים הקדושים לנצרות בארץ ובמקומות אסטרטגיים בחיפה. כן, כולל פאב הבראון

פורסם בתאריך: 22.5.18 14:31

משלחת של 25 איש מגאורגיה נחתה בשבוע שעבר בארץ. אם במקרה נתקלתם בהם, ספק רב אם ידעתם שמדובר בכוכבי הטלוויזיה והבמה של גאורגיה. האחראי על הבאתם לארץ הקודש הוא לא אחר מאשר איש העסקים דורי גילפז ששולח זרועות בכל תחום במדינה המתפתחת, והוא ארגן להם סיורים באתרים הקדושים לנצרות בירושלים, בנצרת, בטבריה ובנהר הירדן, ובמקומות אסטרטגיים בחיפה כמו הטכניון, הקריה הרפואית רמב"ם, הגנים הבהאיים וכמובן גם פאב הבראון שהיה בבעלותו של גילפז עד לפני כמה חודשים ועדיין מזוהה איתו. על הדרך צילמו אנשי המשלחת תוכנית על ישראל לרגל 70 שנות קיומה וגם ראיינו כמה חברי כנסת. אבל את תשומת הלב של המדור משכה זמרת האופרה הבין לאומית נינו סורגולדזה שנתנה הופעה ספונטנית על מדרגות כנסיית הבשורה בנצרת ומשכה קהל רב שהריע לה ממושכות.

 

 

גילפז, נהיית שגריר ישראל בגאורגיה באופן לא רשמי?

"מטרת הביקור היתה להראות לגאורגים מה השיגה ישראל ב־70 שנות קיומה ואת הצלחותיה בתחומי הרפואה, הטכנולוגיה, ההייטק וכו'. להראות את ישראל היפה זה תמיד חשוב, ולכן נרתמתי למשימה ביחד עם שגריר ישראל בגאורגיה. דווקא בעידן שבו בכל העולם מראים את המהומות על הגדר הראינו להם את ישראל האחרת. טוב יעשו נציגים במדינות אחרות אם יעשו כן. הם נהנו ברמות שלא יתוארו".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר