צחי ולילך וויט. שמרו את הסיפור בסוד
צחי ולילך וויט. שמרו את הסיפור בסוד

את הגירושים האלה אפילו צחי וויט לא יוכל להעלים

אמן החושים צחי וויט ואשתו לילך התגרשו אחרי 22 שנות זוגיות. וויט: "בשנת 96' העלמתי אותה בחופה ומצאו אותה על סירה בכנרת. האמת היא שגם עכשיו נפרדנו בצורה הכי יפה בעולם, ואני מקווה שככה זה יימשך"

פורסם בתאריך: 4.6.18 11:20

אמן החושים צחי וויט ואשתו לילך התגרשו אחרי 22 שנות זוגיות. השניים הכירו כבר בשנת 1990, ואחרי שש שנים התחתנו בחתונה מתוקשרת לאחר שהוא העלים אותה מתחת לחופה והיא נמצאה על סירה בכנרת. עד עתה שמרו השניים על הפרידה בסוד, אבל בברכה שהיא כתבה לו ליום ההולדת שלו כבר אפשר היה להבין הכל: “צחי, לראשונה אני מברכת אותך לא כבת זוגתך אלא כחברה וכאם ילדיך. התאהבתי בצחי שיש בו הרבה קסם וייחוד, אדם רגיש, איש משפחה, חם ואוהב, נהנתן שמשתדל לעשות רק מה שעושה לו ולסובביו טוב והנאה. אני מאחלת לך שבאמת תהיה מאושר, ולמרות שבנסיבות חיינו דרכנו נפרדו, שתמיד נישאר חברים ונדע לנתב את פרידתנו בחוכמה ולהישאר ביחד כמשפחה. אני מאחלת לך שלמרות הקשיים כרגע, תצליח להמשיך ולצמוח בשנה הזו במובן האישי והמקצועי, שתמצא את האושר ואת השמחה שכל כך אופייניים לך, שתעשה את הבחירות הנכונות בחייך ושיהיה לך המון נחת מילדיך וגם ממני".

 

 

וויט, את האייטם הזה לא תוכל להעלים.

"בשנת 96' העלמתי אותה בחופה ומצאו אותה על סירה בכנרת. כולם אמרו לי 'מה אתה עושה את זה עכשיו? נראה אותך עושה את זה בעוד עשר שנים'. אבל אחרי עשר שנים עוד לא רציתי לעשות את זה. האמת היא שגם עכשיו נפרדנו בצורה הכי יפה בעולם, ואני מקווה שככה זה יימשך".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. רודי 2019

    גירושי בולשיט היא עו"ד עובדת במשרד המשפטים זאת כתבת יח"צ

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר