יונתן בוקס. "הם מדברים על תמיכה בקהילה ובבר נוער אבל מביאים אחרים שיופיעו"
יונתן בוקס. "הם מדברים על תמיכה בקהילה ובבר נוער אבל מביאים אחרים שיופיעו"

"ניפרד כידידים, אני לא צריך טובות"

יונתן בוקס, שנפצע בפיגוע בבר נוער בשנת 2009, בטוח שהוא הנציג הבולט של הקהילה הגאה בחיפה, וככזה הוא ביקש להשתלב באירוע המרכזי שינעל את המצעד. את המארגנים זה לא ממש הרשים

פורסם בתאריך: 18.6.18 19:15

יונתן בוקס, שנפצע בפיגוע בבר נוער בשנת 2009 ומאז הוא מרותק לכיסא גלגלים, חווה אביב תקשורתי. אחרי שסדרת הדוקו "מי ירה בילדי הבר נוער?” העלתה את הפרשה מחדש (ועל הדרך גם את אחוזי הרייטינג), ולפני שהוא יככב בתוכנית הטלוויזיה "היום בעוד שנה" בהנחייתו של אסי עזר, בוקס מרגיש שהוא הנציג היותר מוכר של הקהילה הגאה בחיפה. וככזה הוא פנה למארגני מצעד הגאווה שישתפו אותו בליין אפ. בהפקה הקשיבו והחליטו לשלב אותו, אבל לא באירוע המרכזי בגן האם אלא באחד מהאירועים הנלווים.

 

 

יוסי שלום, מחזיק תיק הגאווה בעיריית חיפה, לא מגיע לו?

"עדיין לא דיברו איתו אבל ידברו. אנחנו מנסים לראות איך לשלב אותו, אולי באחד מהאירועים. לפני שנתיים הוא כבר היה באירוע המרכזי".

בוקס, תסתפק בפחות מהבמה המרכזית?

"אלו אירועים כבר יש בחיפה שקשורים למצעד? נדבר בשנה הבאה כשכבר אהיה בכל הכותרות בטלוויזיה, ואז אני אהיה זה שישקול אם להופיע או לא. יהיה נחמד להיות בצד השני. הם מדברים על תמיכה בקהילה ובבר נוער אבל מביאים אחרים שיופיעו. ניפרד כידידים, אני לא צריך טובות. כשהם יתקשרו אגיד להם שהופעתי לפני שנתיים וזה כבר לא אקטואלי".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר