הנסיך וויליאם ותומר חמד. תן פס (צילום: יח"צ)
הנסיך וויליאם ותומר חמד. תן פס (צילום: יח"צ)

כך הלחיץ תומר חמד את הפמליה של הנסיך וויליאם

בפמליה של הנסיך וויליאם נלחצו לפני היציאה לטורניר כדורגל בין ילדים יהודים לילדים ערבים, והכל בגלל שהכדורגלן תומר חמד שהיה צריך ללוות אותו למשחק לא נראה באופק. בסופו של דבר חמד נחת מלוס אנג'לס בדקה ה-90, והאירוע עבר בשלום

פורסם בתאריך: 26.6.18 20:15

בפמלייתו של הנסיך וויליאם קצת נלחצו לפני היציאה למרכז פרס לשלום ביפו כדי להשתתף בטורניר כדורגל בין ילדים יהודים לילדים ערבים, והכל בגלל שהכדורגלן תומר חמד שהוזמן ללוות אותו למשחק לא נראה באופק. כפי שסנובה סיפרה לכם אתמול (שני), חמד ואשתו שונית נפשו בלוס אנג'לס ונקראו לחזור בדחיפות ארצה כדי להתלוות אל הנסיך וויליאם למשחק, וגם לקבלת הפנים שנערכה לאחריו בבית השגריר הבריטי ברמת גן. בסופו של דבר חמד נחת ממש בדקה ה-90, והתוצאה לפניכם.

 

 

חמד, ספר חוויות.

"התרגשתי מאוד ללוות את הנסיך וויליאם באירוע מבורך כל כך, והתרגשתי עוד יותר להכיר מקרוב את פועלו של ארגון שער שוויון, שלצד הערך העליון של דו קיום מחדיר בילדים ובנוער ערכים של כבוד, עבודת צוות וקבלת השונה. הצפייה בדור העתיד – יהודים וערבים כאחד – משחקים מול עיניו הבוחנות של הנסיך הבריטי ומפגינים משחק הוגן ריגשה אותי לא פחות מלצפות בגמר המונדיאל המתקרב".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר