לי זוהר בריאיון לאיילה חסון. "הרעיון הוא לא להוריד את היד מהדופק"
לי זוהר בריאיון לאיילה חסון. "הרעיון הוא לא להוריד את היד מהדופק"

גם איילה חסון מתגייסת לעזרתה של לי זוהר

העיתונאית איילה חסון ראיינה את לי זוהר בתוכנית הרדיו שלה ב-103FM על פרשת האונס שעברה, והזדעזעה כל כך עד ששעה בלבד לאחר מכן היא התייצבה בביתה עם צוות צילום כדי לערוך איתה כתבה לחדשות שישי בערוץ 10

פורסם בתאריך: 27.6.18 15:34

סנובה ממשיכה לעקוב מקרוב אחר חשיפתה של הזמרת לי זוהר על פרשת האונס שהיא עברה ועל כך שבעקבות שחרורו של האנס מבית הכלא היא חוששת להופיע. עכשיו, אחרי הסינגל שמספר על המקרה הקשה, אחרי הקליפ שבו משתתפות הח"כיות אורלי לוי אבקסיס ועליזה לביא, ואחרי שזוהר הוזמנה להציג את סיפורה בוועדה בכנסת, גם העיתונאית איילה חסון הרימה את הכפפה. היום (רביעי) ראיינה חסון את זוהר בתוכנית הרדיו שלה ב-103FM והזדעזעה כל כך עד ששעה בלבד לאחר מכן היא התייצבה בביתה עם צוות צילום כדי לערוך איתה כתבה לחדשות שישי בערוץ 10. והיתה גם הבטחה: "אני מתגייסת כולי לסייע לך. אין מצב שאני שומעת קריאה כזו לעזרה ושהכתובת על הקיר ואעצום עיניים".

 

 

זוהר, התגייסות המונית?

"בתקשורת ממשיכים לסקר את הסיפור ולעזור לדחוף את הצעת החוק של לביא, ולפיה כל פדופיל או אנס שישב בכלא חמש שנים ומעלה ולא עבר שיקום או לא הסכים לקבל טיפול ישוחרר עם אזיק אלקטרוני. אני מעריכה מאוד את כל מי שמקיפים אותי ותומכים בי. הרעיון הוא לא להוריד את היד מהדופק עד שהחוק יאושר ושהסכנה תחלוף – לא רק עבורי, אלא גם עבור כל נפגעת תקיפה מינית שחיה בחרדה קיומית בגלל איומים מצד התוקף שלה".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר