עומרי סבח. "אין מאחורי אף חברת תקליטים ואף גוף מממן" (צילום: עידן עידו)
עומרי סבח. "אין מאחורי אף חברת תקליטים ואף גוף מממן" (צילום: עידן עידו)

עומרי סבח מבקש מכם 100,000 שקל

הזמר עומרי סבח פונה אליכם באמצעות אתר מימון ההמונים הדסטארט כדי שתעזרו לו להוציא לאור את אלבום הבכורה שלו

פורסם בתאריך: 2.7.18 08:43

הזמר עומרי סבח מבקש את עזרתכם במימון הוצאת אלבום הבכורה שלו. סבח, שברזומה שלו סינגלים כמו "מרגוע", "כמו בריאה", "דצמבר" והלהיט "עד המדבר" (עם די.ג'יי אונלי וטליסמאן) וכעת הוא מחזיק ברצועת שידור ברדיו 99.5 חם אש, פונה להמונים באמצעות אתר הדסטארט בבקשה לעזור לו לגייס 100,000 שקל להוצאת האלבום, ויש לכם עוד 83 יום לגרום לחלום שלו להתגשם.

"אני קורא לכם להיות השותפים שלי להמשכיות הזו", כתב סבח באתר, "אני קורא לכם לקחת חלק בבניית הפרק הבא בחיים שלי וחשיפתו. בזכותכם אני פה, עדיין חולם וצמא להגשים. אז אם אתם מאמינים בי ובדרך שלי, אם אתם כבר כאן והתחברתם למוזיקה שלי, אם גם אתם חושבים שאדם שלא מגשים חלום לא חי, תשקיעו כמה שתראו לנכון באלבום הזה ותזכו לקבל את התרופה שלי ושאר התשורות עם הקדשה אישית ומחיר מיוחד של שותפים. אתם חלק ממני. חשוב לומר שאם שלא נצליח לגייס את הסכום המבוקש, לא יימשך מכרטיס האשראי שלכם אפילו שקל אחד".

 

 

סבח, גם אתה?

"המטרה היא לגייס תרומה גדולה לאלבום. עד היום לא הוצאתי אלבום אלא רק סינגלים. בגלל שאין מאחורי אף חברת תקליטים ואף גוף מממן, כל הסינגלים שהוצאתי במשך השנים היו במימון עצמי בעבודות שוחקות. אני קורא לקהל להיות חלק בלתי נפרד מהאלבום שלי, להיות שותף בדבר הזה ולקבל ממני חזרה את המוזיקה שהם אוהבים ביחד עם מתנות מיוחדות".

איך עדיין אף חברת תקליטים לא השקיעה בך?

"קרו כל מיני דברים בדרך, אבל בגדול – אף פעם לא היה גוף מממן מאחורי, הכל זה אני, מעבודות מאוד מאוד קשות. מגיל 16 מלצרתי באולמות אירועים, אחר כך הייתי טבח במסעדת בשרים, עד לתקופה שבה הקהל מינף אותי למעלה. גם עכשיו אני סומך על הקהל שימנף אותי בפרויקט הזה".

אין לך מספיק הופעות שבאמצעותן היית יכול לממן את האלבום?

"יש מספיק הופעות אבל זה אף פעם לא באמת יכול לכסות את ההוצאות. אני קורא לכל החיפאים והקרייתים להיכנס ולתמוך בי".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר