לי זוהר. "אני אלך עם זה הכי רחוק שאפשר" (צילום: דניס גרצקיס)
לי זוהר. "אני אלך עם זה הכי רחוק שאפשר" (צילום: דניס גרצקיס)

לי זוהר נגד המגזין "את": "אני קוראת למהפך"

לי זוהר, יוצרת ודוגמנית פלאס סייז, נדהמה לגלות שבכל הקטגוריות של תחרות האופנה של המגזין "את" אין אפילו דוגמנית מלאה אחת. אז עכשיו היא יוצאת למלחמה

פורסם בתאריך: 17.8.18 07:49

בקרוב תתקיים תחרות האופנה של המגזין "את" שבמסגרתה ייבחרו הזוכות בהצבעות של הקוראים באמצעות sms. בקטגוריית דוגמנית השנה תוכלו לבחור בין יעל שלביה, דורית רבליס, מאי תגר, ניבר מדר, סופיה מצ'טנר ושון לוי, ובקטגוריה הבאה תבחרו את טלנטית האופנה בין אגם רודברג, אסתי גיצבורג, בר רפאלי, נטע אלחמיסטר, רותם סלע ושלומית מלכה.

היוצרת לי זוהר, שהיא גם דוגמנית פלאס סייז שהשתתפה בלוח השנה המהפכני של המגזין "בלייזר", נחשפה למועמדויות ויצאה נגד הבחירה של המגזין: "אני קוראת למהפך! טקס פרסי האופנה של המגזין 'את' בפתח, ואתם תתבקשו לבחור מתוך – תחזיקו חזק – 16 קטגוריות. 0 קטגוריות לנשים במידות גדולות. וזה אחרי שנה שבה עבדנו כל כך קשה כדי לשנות ולהרחיב את אידיאל היופי, אחרי שגם אנשי אופנה כמו מוטי רייף הבינו שנעשה פה עוול של שנים שמצריך שינוי, אחרי שבלייזר הגדילו ראש וצילמו לוח שנה עם דוגמניות פלאס סייז, ואחרי שריי שגב הצטלמה לרנואר. כל אחד נתן פוש מהצד שלו. זאת היתה מלחמה מוצדקת ומדוברת. אבל עכשיו, בא מגזין 'את', שפונה לנשים, נכתב לנשים ומתיימר להעצים נשים, ומחזיר אותנו כמה שנים לאחור. אין מצב שנשתוק על זה, אני קוראת למהפך!".

 

 

עדי עוז, עורכת "את", מחזירה את הנשים לאחור?

"במגזין 'את' אנחנו עוסקות ללא הרף בהעצמה נשית ובשינוי מודל היופי. גם בטקס פרסי האופנה שיתקיים ב-2 בספטמבר בהיכל התרבות תל אביב מתוכננת הוקרה מיוחדת לארבעה אנשים שנתנו לנו השראה ותרמו השנה באופן מיוחד לשינוי תפישת אידאל היופי – ריי שגב, מוטי רייף, בל אגם ומי-רן מנקס. המועמדות בקטגוריית דוגמנית השנה וטלנטית השנה נבחרות על סמך השגיהם בשנה האחרונה, כלומר השתתפות בקמפיינים ובתצוגות בארץ ובעולם. מהבחינה הזו משקפת התחרות המציאות, ולצערנו במציאות הנוכחית אין עדיין מספיק דוגמניות פלאס סייז. אנחנו מקוות שהמציאות הזו תשתנה במהירות, ואין ספק שאנחנו כמערכת נמשיך לעשות כל מה שביכולתנו כדי לשנות את מודל היופי ולתת ביטוי לכל הנשים בכל הגדלים ובכל סוגי היופי".

זוהר, אין עדיין מספיק דוגמניות פלאס סייז?

"אני מאוכזבת מכך שעיתון שפונה לנשים ונכתב בשביל נשים לא מכניס אפילו בקטגוריה אחת דוגמנית פלאס סייז. למה זה? בטח לא חסרות נשים מלאות – יש את ריי שגב, יש את לירז אסיאג, יש את גאלה ויש את…".

אותך.

"ויש אותי. יש כל כל כך הרבה נשים. למה אתם מתעלמים מאיתנו? אני מכריזה שאם לא יהיה מהפך אני אלך עם זה הכי רחוק שאפשר. אעשה הכל עד שיכניסו קטגוריה שבה תהיה אשת פלאס סייז".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. ורוניקה

    אוי פאטתית מחפשת כותרות,
    פלאס סייז?
    לכי תייצרי לך עבודה,טיפשה

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר