יפית כהן ועופר שכטר על סט הצילומים. "משחק היה תמיד החיים שלי"
יפית כהן ועופר שכטר על סט הצילומים. "משחק היה תמיד החיים שלי"

איזו דמות תגלם יפית כהן ב"שנות ה-80"?

יפית כהן, מפיקה של ערבי נשים, מורה לריקודי בטן ואחותה הגדולה היא אתי זך (אלבינה בשבילכם) תעשה בקרוב את הצעד הראשון שלה אל המסך הקטן כשתשתתף בעונה החדשה של הסדרה הקומית "שנות ה-80” מבית היוצר של מני ושלום אסיאג

פורסם בתאריך: 23.8.18 09:55

זה שנים שיפית כהן מפיקה ערבי נשים ומשמשת גם כמורה לריקודי בטן לנשים בלבד. עולם התרבות לא זר לה – אחותה הגדולה היא אתי זך, שבוודאי מוכרת לכם יותר כזמרת הבין לאומית אלבינה – אבל את הצעד אל המסך הקטן היא עדיין לא פסעה, עד עכשיו. כהן נבחרה להשתתף בעונה החדשה של הסדרה הקומית "שנות ה-80” מבית היוצר של מני ושלום אסיאג, ולמרות שאסור לה לחשוף את הדמות שאותה היא תגלם, סנובה התקשרה לברר עם היא מתכוננת לחיים באור הזרקורים.

 

 

כהן, איך הגעת לזה?

"הגיעו אלי. רק עכשיו אני יכולה לספר על זה אבל פנו אלי כבר מזמן כי אני מפיקה ערבי נשים ונערכו אודישנים לתפקיד המסוים הזה. פנו אלי מההפקה אבל אמרתי שאני לא יכולה להגיע לתל אביב ושאם הם רוצים אני אשלח להם סרטונים. הם אמרו לי 'אוקיי, זאת הדמות, רוצי על זה'. קניתי אביזרים כדי להתחבר לדמות, צילמתי ושלחתי להם. אחרי כמה זמן התקשרו ואמרו לי שעברתי את האודישן ושהתקבלתי מתוך 100 נבחנות".

קריירה חדש בפתח?

"משחק היה תמיד החיים שלי. תמיד. מגיל אפס אני משחקת. עכשיו, בגיל 40, זה סוג של הגשמת חלום. זה הגיע בזמן הנכון ואני לא שוללת שום דבר".

 

יפית כהן ושלום אסייג. "עכשיו, בגיל 40, זה סוג של הגשמת חלום"

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר