מכוניתו של עמרם מצנע חונה במקום אסור. "ביקשתי אישור מבעלי המסעדה והם אישרו לי לחנות שם"
מכוניתו של עמרם מצנע חונה במקום אסור. "ביקשתי אישור מבעלי המסעדה והם אישרו לי לחנות שם"

מהו ההסבר של מצנע לחניה במקום אסור?

עמרם מצנע, ראש העיר חיפה לשעבר, הגיע למסעדה בבת גלים וחנה ממש מתחת לתמרור שמתריע כי במקום אסורה עצירה "אלא אם דרוש הדבר למילוי הוראות כל דין". ההסבר שלו: "זה שלט חדש יחסית"

פורסם בתאריך: 29.8.18 08:58

היום: שלישי. השעה: 15:00. השכונה: בת גלים. ראש העיר לשעבר עמרם מצנע, ששב בימים האחרונים לכותרות לאחר שהצהיר כי החליט לתרום לקרן החדשה לישראל, מגיע למסעדה וחונה מולה, ממש מתחת לתמרור שמתריע כי במקום אסורה עצירה בשעות 18:00-8:00 ו"מותרת פריקה וטעינה רציפה בלבד”. אמנם סנובה עברה די מזמן קורס רענון נהיגה אבל גם היא זוכרת היטב שתמרור מס' 433 פירושו "אסורה כל עצירה וחניה של של רכב בדרך בצד שבו הוצב התמרור, אלא אם דרוש הדבר למילוי הוראות כל דין". כנראה שעבור מצנע ארוחה במסעדה כלולה בהגדרה "מילוי הוראות כל דין".

 

 

מצנע, אבל יש שלט.

"זה שלט חדש יחסית. ביקשתי אישור מבעלי המסעדה והם אישרו לי לחנות שם".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. שמואליק גלבהרט

    יותר הגון היה להעיר לו בפרטי, אם בכלל, ובגלוי לברך אותו ולהזמין אותו לבוא כמה שיותר

  2. מיכאל

    אתם סתם מתנכלים לבני אדם, כל חיפה סובלת ממחסור חמור במקומות חניה ומלית ברירה כל האזרחים נהפכים לעברינים. הכתובת היא עירית חיפה שעוד "אכלה" ממקומות החניה המטעטים לטובת מיזם המכוניות החשמליות. אם אין לכם מה לפרסם, מוטב שלא תפרסמו.

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אני מתפלא שמתנע מעיז להראות פניו בחיפה…מכל ראשי העיר לגורותיהם מצנע גרם את המזק הגדול ביותר. מגדלי חוף הכרמל…המרינה בראש הכרמל..מפלץ בניין העירייה סימון הכחול לבן בכל העחר הבאת מאות ממשתפי לבנון..ניפוח העירייה בעובדים ערביים אפס טפול במזהמי המפרץ בשיקוע הרכבת בפתיחת הנמל בנטישת צעירים. מצנע היה ראש עיר מחריד. שיהיה לו בתיאבון.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר