פרופ' אמיר חצרוני. "יבוא יום, אולי בשנה הבאה ב'חג של החגים', שבו נחגוג את האנדרטה החדשה לנכבה ברחוב אלנבי" (צילום: ניר קידר)
פרופ' אמיר חצרוני. "יבוא יום, אולי בשנה הבאה ב'חג של החגים', שבו נחגוג את האנדרטה החדשה לנכבה ברחוב אלנבי" (צילום: ניר קידר)

דלק למדורה: סרטון התמיכה של חצרוני בזעאתרה

לאחר סרטון התמיכה של פרופ' אמיר חצרוני בעינת קליש רותם לפני הבחירות, הגיע תורו של סרטון נוסף בבימויו ובכיכובו של הפרופסור, והפעם בתמיכה במינויו של רג'א זעאתרה לסגן ראש העיר

פורסם בתאריך: 8.12.18 00:00

כשסנובה פרסמה את סרטון התמיכה של פרופ' אמיר חצרוני בעינת קליש רותם רגע לפני ההליכה לקלפי, רבים פירשו את דבריו כקוריוז. כעת, כשמינויו של יו"ר חד"ש רג'א זעאתרה לסגן ראש עיר מסעיר את המערכת הפוליטית המקומית והארצית, הדברים של חצרוני נשמעים כנבואה שמגשימה את עצמה. "אם אתם רוצים להפוך את הדו קיום השביר כל כך למשהו רותח, מבעבע, למשהו שהופך את ישראל ממדינה ציונית למדינת כל אזרחיה – קליש רותם היא הבחירה שלכם. היא לטעמי כנראה תפתח את תיאטרון אלמידאן, היא כנראה תכניס את הערבים לקואליציה, היא כנראה תהפוך את חיפה מעוד עיר יהודית עם קצת מיעוט ערבי למשהו שהוא באמת שוויוני, למשהו שמזכיר יותר מכל מדינה ששייכת לכולנו, ללא חוק לאום, ללא ציונות, ללא חוק השבות. לכן אני בוחר בקליש רותם", אמר אז חצרוני בסרטון.

 

 

היום (שישי) הוסיף חצרוני, כמו שהוא אוהב, עוד קצת דלק למדורה ושחרר סרטון תמיכה במינויו של זעאתרה: “רציתי לומר לכם 'אמרתי לכם. תבחרו בקליש רותם ותקבלו קואליציה מקיר אל קיר עם זעאתרה, חד"ש, בל"ד – כל הטוב הזה, שבא אלינו'. תאמינו לי, הקואליציה הזו תגיע רחוק ויבוא יום, אולי בשנה הבאה ב'חג של החגים', שבו נחגוג את האנדרטה החדשה לנכבה ברחוב אלנבי. כבר יש מקום, הכל מסודר ומוכן, וחיפה תהיה באמת העיר הראשונה בישראל, העיר היהודית הראשונה בישראל, שחוגגת וזוכרת את הנכבה הנוראית ואת הגירוש המזעזע של ערביי חיפה ב-48'. תאמינו לי, הקואליציה הזו בחיפה היא בסך הכל הדגמה לקואליציה הגדולה שאבי גבאי יקים עם הרשימה המשותפת, עם אחמד טיבי, עם ג'מאל זחאלקה, עם איימן עודה, עם כולם".

זעאתרה, תמיכה מקיר לחצרוני?

"אין תגובה".

 

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    העיתון מטעה את קוראיו שהאיש הוא לכאורה פרופסור אך יש כאן הונאה של הציבור וראוי שהעיתון יתקן בהקדם שלא חלילה ייצא שם רע לאקדמיה.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר