קליש רותם והשרה שקד (צילומים: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה; דניאל בר און)
קליש רותם והשרה שקד (צילומים: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה; דניאל בר און)

שרת הפנים שקד דחתה את פגישתה עם קליש רותם

הפגישה בין השתיים אמורה הייתה להתקיים ביום ראשון הקרוב, אולם נדחתה לספטמבר. גורמים במשרד הפנים: "לא נכון שהשרה תתערב בחיפה בתקופה סוערת זו. יש לראות לאן פני הדברים הולכים, ואנחנו סמוכים ובטוחים שהשרה תפעל לטובת תושבי חיפה בהקדם האפשרי"

פורסם בתאריך: 21.7.21 15:18

שרת הפנים איילת שקד דחתה את פגישתה עם ראש עיריית חיפה עינת קליש רותם, שאמורה הייתה להתקיים ביום ראשון הקרוב.

כפי שפורסם לראשונה בכלבו חיפה והקריות, קליש רותם יזמה פגישה עם השרה שקד על רקע התגבשות המועצה הלעומתית וההשלכות הצפויות עליה ועל ניהול העירייה. תחילה, קליש רותם ביקשה להקדים את הפגישה כך שתתקיים עוד בטרם כינוס ישיבת מועצת העיר המיוחדת, ולשם כך אף פנתה לגורמים המקורבים לשרה שקד, אך ניסיונות אלו לא צלחו.

 

 

כעת נודע ל"כלבו – חיפה והקריות", כי שקד הודיעה לקליש רותם על דחיית הפגישה ביניהן לחודש ספטמבר. גורמים המקורבים לשרה ציינו, כי שקד החליטה לא להיכנס לקלחת הפוליטית הסבוכה שנוצרה כעת בחיפה לאחר הקמת המועצה הלעומתית. לדברי אותם גורמים, בטרם תתערב, מבקשת השרה לראות מה יהיה הלך הדברים במערכת הפוליטית בעיר בשבועות הקרובים. "לא נכון שהשרה תתערב בחיפה בתקופה סוערת זו. יש לראות לאן פני הדברים הולכים, ואנחנו סמוכים ובטוחים שהשרה תפעל לטובת תושבי חיפה בהקדם האפשרי", מסרו אותם גורמים.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

7 תגובות
  1. דרורה

    לקליש יש עוד אשליות שמישהו סופר אותה? שתשלח את נחשון הכל יכול להציל אותה

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    גב קליש בחרנו בך אך טעינו בבחירת לטובת תושבי העיר תחזירי את המפותחות תודה לך

  3. בחירות מיד, לא לחכות לספטמבר

    חייבים בחירות לראשות העיר.
    מעל שני שליש מחברי המועצה איבדו אמון בהנהגתה.

  4. גורי ליבינסקי

    אני ממש לא מרחם על עינת קליש. בחרנו בה ואני ממש מאוכזב מהשקרים. הבטיחה פוליטיקה נקייה. במשך שלוש שנים שולמו משכורות ועינת קליש וחבריה לא ביצעו אפילו עשירית מקמפיין הבחירות. אמנם אנו באים בימים אך לא יפה ככה. יתרה על כך אנחנו ברשתות החברתיות וגולשים בפייסבוק. ההרס והחורבן של הפעילים שלה באינטרנט הביא לשינאה בעיר לשסע היהירות והבריונות משקפים את הלך הרוח של המחנה. לא ממלכתי. לא מייצג את הערכים שלי. ולא ברור איפה הגברת, אחרי כל חוגי הבית והחיבוקים אין עם מי לדבר. שררה וכוח. מביש.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר