חילוץ משפחה מנחל עובדיה (צילום: דוברות יחידת החילוץ גליל-כרמל)
חילוץ משפחה מנחל עובדיה (צילום: דוברות יחידת החילוץ גליל-כרמל)

צפו: משפחה חולצה הלילה מנחל עובדיה שבכרמל לאחר שאיבדה את דרכה

המשפחה, שערכה טיול בנחל, נתקעה בשטח ללא מים ותאורה. לאחר שאיתרו את מקום הימצאה, נבדקו בני המשפחה על ידי יחידת החילוץ גליל-כרמל וחולצו מהמקום

פורסם בתאריך: 23.7.21 06:54

אמש הוזעקו מתנדבי משטרת ישראל מיחידת החילוץ גליל-כרמל לשמורת הר הכרמל לחלץ משפחה שאיבדה את דרכה. המשפחה, שמונה שבעה נפשות, תושבי בני ברק, ערכה טיול עם ילדיה בשמורה ועם רדת הליל נתקעה בשטח ללא מים ואמצעי תאורה.
יחידת החילוץ גליל-כרמל, שאיתרה את המשפחה בנחל עובדיה שבכרמל, הוקפצה למקום לחלצה. לאחר שמיקומם של בני המשפחה אותר, צוות החילוץ חבר אליהם ובדק את מצבם הרפואי באמצעות חובש היחידה. לאחר שהתברר כי המשפחה במצב בריאותי טוב, הם חולצו מהמקום.

 

על פי אתר החברה להגנת הטבע, מסלול הטיול של נחל עובדיה הינו מסלול הטיול הארוך ביותר מבין הנחלים שמתחילים בתוך העיר חיפה. תחילתו ברחוב חורב בואך רחוב קויפמן שמול בית הספר הריאלי, והוא מסתיים ברחוב הרדוף שבטירת הכרמל. מסלול הנחל, שנפרש על 3.2 ק"מ, כולל מצוק שבו שתי מערות – מערות עובדיה – מהן נשקף נוף הים וזמן הטיול הממוצע בו אורך כשלוש שעות. אתר החברה להגנת הטבע מתריע כי השביל עלול להיות חסום חלקית בצמחיה ועלול להיות קשה למעבר וכי "יש להקפיד ללכת כל הזמן עם סימון השבילים, על מנת לא לאבד את השביל – עלול להיות קשה למצוא אותו בחזרה."

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר