צילומי סרט סטודנטים בכרמלית
צילומי סרט סטודנטים בכרמלית

סצנה מסרט צולמה היום בכרמלית. הכוכב: משה איבגי

נוסעים שנכנסו היום לתחנת הנביאים נדהמו לגלות שהמקום הפך לוקיישן לצילומי סרט סטודנטים. עוד יותר הם הופתעו לראות על הסט את השחקן משה איבגי. הנהלת הכרמלית: "פנה אלינו סטודנט וביקש רשות לצלם. אנחנו לא עושים תחקיר מי השחקנים שלו"

פורסם בתאריך: 26.7.21 17:51

נוסעי הכרמלית שנכנסו היום (שני) לתחנת הנביאים הופתעו לגלות, כי במקום הוקם סט צילומים לסצנה מסרט. עוד יותר הם הופתעו לגלות, כי אחד מכוכבי הסרט הוא לא אחר מהשחקן משה איבגי. ל"כלבו – חיפה והקריות" נודע, כי מדובר בצילום סצנה מסרט סטודנטים וכי התקבל לכך אישור מראש מהנהלת הכרמלית.

 

 

נוסע שנכח במקום אמר ל"כלבו – חיפה והקריות": "אני נכנס לכרמלית ומגלה כי יש עיכובים. התברר, שמדובר בצילומים לסרט, שזה מבורך, אבל בטח שלא בשעות העומס של הכרמלית ובטח ובטח לא עם השחקן שראיתי משתתף בצילומים".

מהנהלת הכרמלית נמסר "זה סרט סטודנטים. פנה אלינו סטודנט וביקש רשות לצלם. החתמנו אותו על נושא הביטוח. אנחנו לא עושים תחקיר מי השחקנים שלו. צוות הצילום קיבל הנחיה שלא לעכב את הרכבת, ואישר אותה בכתב בחתימתו. גם צוות המפעילים של הרכבת קיבל הנחיה שצילום הסרט לא יהווה הפרעה. בניגוד לנאמר בכתבה על ידי הנוסע, לא היו שום עיכובים והרכבות פעלו בלוח הזמנים המתוכנן".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

21 תגובות
  1. מחדל איבגי

    בושה וחרפה להנהלת הכרמלית, שנתנה יד לצילום של סרט עם חלאת האדם משה איבגי. הנהלה מנותקת. איפה ראשת העיר??

  2. מחדל חיפאי מביש

    איבגי משה אינו כוכב. הוא סוטה, שצריך להרקב בכלא

  3. דן

    אין לו בושה למשה איבגי!
    במקום לשבת בבית לעשות חשבון נפש לפני כניסתו למאסר, הוא מראה את פרצופו ברבים כשחקן!

  4. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מה הקשר ראשת העיר?? ראשת העיר מטפלת בדברים יותר חשובים מסרט סטודנטים בכרמלית.

  5. אילן רונן

    סערה בכוס תה .
    אנשים חיים במדינה שבה שרי ממשלה שהורשעו בפלילים חוזרים לכהן לשרים אבל מזועזעים מהשתתפותו של איבגי בסרט שגרם להם עיכוב בכרמלית … דחילקום עם השטויות שלכם .

  6. א.א.חיפה.

    עצם זה שנתנו לו במה למי שנמצא מתעלל בשחקניות שעבד עימן. בושה לסטודנט שיזם ושיתף את איבגי. כברים אף אחד לא יצא נגד. תתעוררו בנים לא קוראת לכם גברים. כי גבר בשבילי הוא בשבילי לא מאצ"ו אלה אחד שיודע להעריך את האישה ולתת לה מקום מכובד בחיינו. כי בלעדיה תסלחו לי אתם לא יכולים. רובן הן דעתניות ומוצלחות בכל מה שיגעו .הן נקראות לוחמות. וגבר הישראלי רק רוצה להראות מאצ'ו .השולט בשטח. הנשים די להיכנע לתת להם לפגוע בכן. כמו סוכן הדוגמניות. איך בתחילה יצאו על מי שיצאה להתלונן נגד הסוכן שלהם. אנחנו נקראות לוחמות צאו נגד התנהגות של הסטודנט שהתעלם מננאמר על אחבגי ונתן לו במה. כח מי שעושה כך גם שותפים לפשע, להמשיך להתעלל באישה שהכל מותר!!!

  7. ניר

    חברים, איבגי אדם בזוי אבל במדינה דמוקרטית אסור למנוע מאדם את משלוח ידו וטוב שכך

  8. צדק כאן

    בהצלחה לסרט סטודנטים! משה איבגי שחקו מצויין מעד הרבה ואת חובו לחברה ישלם ויעבטר תיקון

  9. אפרת

    הבעיה לא בסרט ולא בעיכוב.
    הבעיה באדם שניצל את מעמדו ככוכב ופגע ביותר מדי נשים.

  10. רות

    מה קשור זכותו לשחק עונש יקבל אבל למה לחסל בנאדם אנחנו עם של רחמנים מבינים מה נסגר
    תנו לו לשחק מה אנחנו צריכים חולים סביבנו עד הסוף
    דיייי להתאכזר במשה איבגי הוא מדור שלא ידע עכשיו ידע

  11. אריאל

    העונש שקבע בית משפט למשה איבגי, לא כולל השתלחות עלובה של כל זב חוטם. מה שעושים עלובי המקלדת זו הטרדה שאינה טובה מההטרדה המינית בה הורשע איבגי. תנו לו לשלם את המחיר שקבע בית המשפט. כל אחד בד' אמותיו יעשה ויחשוב מה שהוא רוצה. וימנע מלזהם את המרחב הציבורי. קשה לכם, לכו לפסיכולוג ואל תאחלו לאף אחד להירקב.

  12. זאתי

    מה קרה אסור לו להתפרנס, תוציאו אותו להורג אף אחד לא יודע כמה אמת יש בהאשמות כל יום מוציאים עוד מישהו להורג רק בגלל שהביט לכיוון בו במקרה עברה אשה די לצד מכשפות.מי שלא רוצה תדע להתגונן. ושלא תמשיך תיכנע ילאחר שנים תיזכור שמאן דהוא הטריד אותה. לכל אדם יש בחירה.

  13. ד״ר בר מעיין

    בושה גדולה יותר היא לסטודנטים שצילמו את הסרט עם משה איבגי ,
    אפשר להחרים את הסרט ,ולאסור את הקרנתו

  14. מומי

    מה העלהום על אבגי ומה הקשר לצילומים האיש הורשע שילם מושלם את חובו . תוציאו אותו להורג בכיכר
    ותבאו על סיפוקכם כמה חארות אתם יכולים עוד להיות?

  15. חנית ג'אגר

    יאללה מה נסגר איתכם אפשר לחשוב שאתם קדושים מעונים חבל שאני לא הייתי שם בכייף הייתי מצטלמת איתו לסצינה מהסרט אהבת חינם מעולם לא הזיקה לאיש יאללה זפזפו ❤️

  16. א.א חיפה

    אני רואה איזה סלחנים אתם . בעד לתת לו לעבוד. אבל האדם הורשע ןצריך לשבת בכלא . מה זה פרס מקבל עבור מה? זכרון קצר יש לכל מי בעד איבגי. זוכרים שהוא התחיל עם השחקנית. היא הלכה להתלונן בהנהלה. במקום לדבר איתו ולומר לו אסור. הם העדיפו לא לרדת עליו ומה עשו פיטרו את אותה שחקנית שסיפרה מה עשה לה. הם התעלמו והיא פוטרה מקום עבודה. אז צדק אתם לא מכירים. אתם בעד איבגי מעריצים אותו ופשוט העדיפו להתעלם. תנקו את השעווה בעיניים. כי לא רואים טוב. יש לכם בעיה לשפוט . מה יש לכם לומר לשחקנית שנפכעה נפשית ועוד יותר שפיטרו אותה רק בגלל שסיפרה איך פגע בה מינית. העונש שלה גדול.זה הצדק בישראל מותר להתעלל באישה. והכי מרגיז שאומר אחד מהם מה רוצים הוא

    רוצה לעבוד. ומה ריתה גם היא רצתה לעבוד. אבל באישה כן מותר לפגוע בה. תתביישו!!!

  17. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אהלן חברים וחברות יקרים ויקרות, אף אחד פה לא יודע מה באמת חומרת המעשים של איבגי, כולם ניזונים מכלי התקשורת, אני לא מצדיק חס ושלום את מעשיו גם לי יש בנות ואם איבגי הורשע במעשים אלה הוא אדם בזוי וחסר רגישות בעיניי אבל הוא שייך לדור אחר וכיום אנחנו הגברים חושבים פעמיים לפני כול מילה או מעשה במעמד אישה.
    יש לו את הזכות להתפרנס ולחיות, על מה שהוא עשה עדיין אין עונש מוות…
    אות הקלון יילך עימו כול שארית חיוו ובמדינתנו הקטנה זה אפילו יותר גרוע מעונש מוות..
    תהיו רחמנים אנשים לעולם לא תדעו מה מרגיש בן אדם עד שתהיו בנעליו..

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר