חזירי בר ברחובות חיפה (צילום: אוהד צויגנברג)
חזירי בר ברחובות חיפה (צילום: אוהד צויגנברג)

הסערה הבאה? כל חברי מועצת העיר מוזמנים לוועדת הביקורת לדיון בנושא החזירים

יו"ר ועדת הביקורת, חבר מועצת העיר יוסי שלום, זימן את כל חברי המועצה לדיון בדוח מבקר העירייה בנושא החזירים. ההערכה: שלום מבקש לגבש המלצות שיובאו לאישור מועצת העיר ובכך לחייב את קליש לפעול לפיהן, צעד שעלול לגרום לה למבוכה רבה

פורסם בתאריך: 27.7.21 11:28

חזירי הבר יעלו שוב לדיון במסגרת עירונית, והדיון צפוי לעורר הדים. חבר מועצת העיר ויו"ר ועדת הביקורת יוסי שלום (סיעת יונה יהב וצעירי חיפה), יעלה את הנושא בוועדת הביקורת בדיון שיעסוק בדוח מבקר העירייה שאושר במועצה בחודש מארס האחרון ושבדק את הצעדים השונים שננקטו על ידי העירייה לצורך הטיפול בבעיית חזירי הבר בין השנים 2020-2018. אחת ממסקנות הדוח הייתה: "לא ננקטו פעולות משמעותיות, כדי לטפל בבעיית חזירי הבר במקביל להפסקת הדילול (קיבוע פחי אשפה, החלפת פחי אשפה בגנים ציבוריים, גידור גנים ציבוריים). פעולות כאלה החלו באופן אינטנסיבי במחצית השנייה של שנת 2020".

יוסי שלום (צילום: רועי אשר)

יוסי שלום (צילום: רועי אשר)

לישיבת הועדה, המתוכננת ל-8 באוגוסט, מזמין שלום, בצעד לא שגרתי, את כל חברי מליאת מועצת העיר. לדברי גורמים המקורבים לשלום, בצעד זה מבקש שלום לקבל המלצות לטיפול בתופעת החזירים, שיחייבו את קליש לפעול לפיהן, ובכך להביך אותה. יצוין, כי המלצותיה של ועדת הביקורת עוברות לאישור מועצת העיר כחלק מההליך – וספק רב אם מועצת העיר לא תאשר את המלצות הוועדה. התרחיש הוא שהמלצות הוועדה אכן יאושרו במועצת העיר, ולקליש רותם לא תהיה ברירה, אלא לפעול לפיהן.

 

 

שלום אמר ל"כלבו – חיפה והקריות": "בישיבה הקודמת היה אמור להיות דיון על חזירי הבר, ואני ביקשתי מהמבקר לעצור את הדיון ולבקש לקיים דיון מיוחד בנוכחות כל חברי המועצה. זה יהיה דיון סגור, אליו רק חברי המועצה יוזמנו, כדי לשמוע את כל הדברים שיש למבקר להגיד. אני רוצה שנפיק את הלקחים מדוח המבקר ושכל חברי המועצה ימליצו לראש העיר ולעירייה מה לעשות וכיצד לטפל בתופעה הזו לאור הביקורת. אכן היה דיון במועצת העיר בנושא דוח המבקר על החזירים, אבל זה היה רק דיון ולא הוחלט דבר, ואילו אנחנו רוצים להגיע להחלטות".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

9 תגובות
  1. גיא לוי

    אתם גם אשמים בכול מה שקורה בעיר זילזלתם ולא טיפלתם אל תנסו לחפש אשמים

  2. תושב

    עכשיו יצאנו מאיד אל אדחא 2,000,000 מליון מוסלמים. סביר להניח שבתקופה זו קיפחו את חייהם 200,000 כבשים. ולא קמה כל צעקה ציבורית, על צער בעלי חיים וכו.
    כל יום נשחטים עשרות אלפי תרנגולות וגם על זה לא קמה קל צעקה.(גילוי נאות אני צמחוני)
    מספר חזירי הבר באיזורנו הוא באיבוד שליטה מוחלט והם מתרבים מיום ליום יותר ויותר, ואין להם כל הפרעה היות ואין להם טורף על.(טוב שכך)
    לפיכך דילול שלהם והעברתם למדינות שכן צורכים את בשרם אינו צריך להוות בעיה . WIN WIN.

  3. רחל

    רחל ההמלצה ללכת מייד הביתה/ למנטור בשויץ…
    העיקר תעופי לנו מהעיניים

  4. כהן

    אולי כשראשת(?) העיר "המהוללת"שלנו, תגלה ש"התושבים האלה" לא משלמים ארנונה, היא תפעל להעיפן…….

  5. תושבת העיר

    להזריק להם חומר הרדמה, להעמיס על משאית, ולנסוע רחוק מחיפה.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר