גרי קורן
גרי קורן

קורן בהצעה לסדר: לקיים יום הוקרה לחיילים בודדים ולבני מיעוטים בשירות הלאומי

"מהיכרות אישית, כחייל בודד, לוחם לשעבר, חייו של החייל הבודד אינם קלים, ועלינו כחברה לעשות את המרב על מנת להיטיב עימם", כותב חבר מועצת העיר מסיעת "חיפה ביתנו" בהצעה לסדר שהגיש, שבה הוא מבקש גם להחזיר את יום ההוקרה לחיילי המילואים

פורסם בתאריך: 29.7.21 13:34

חבר מועצת העיר גרי קורן ("חיפה ביתנו") הגיש הצעה לסדר, שבה הוא מבקש לקיים יום הוקרה לחיילים בודדים ובני מיעוטים המשרתים בשירות הלאומי.

"חיפה התברכה במספר גדול מאוד של חיילים בודדים, מאות חיילות וחיילים. מהיכרות אישית, כחייל בודד, לוחם לשעבר, חייו של החייל הבודד אינם קלים, ועלינו כחברה לעשות את המרב על מנת להיטיב עימם", כותב קורן בהצעתו.

מההצעה של קורן: "יום הוקרה חיפאי לחייל הבודד ולמשרתי שירות לאומי בני המיעוטים, על כל המשתמע מכך, ולפי מתכונת ידועה שקיימת ביום הוקרה למילואימניקים… בהזדמנות זאת ראוי לציין שיש להחזיר את יום ההוקרה לחיילי המילואים, שלא התקיים זה שנתיים מאז האחרון המוצלח מאוד במאי 2019".

 

 

על פי ההצעה של קורן, ביום ההוקרה ייהנו החיילים הבודדים ומשרתי שירותי לאומי בני המיעוטים מכניסה חינם למוזיאונים בחזקת עיריית חיפה, מנסיעות חינם בכרמלית ומהטבות של חברות שונות, שיהיו מעוניינות לפנק ביום זה את המשרתים (כמו מדעטק, גן החיות חיפה ועוד).

"חיפה היא עיר שמקדמת אהבת הארץ ומעודדת גיוס למסגרות שירות המדינה השונות. חיילים בודדים ומשרתי שירות לאומי בני מיעוטים הם תושבי כבוד בחיפה וראויים לכל שבח. הגיע הזמן שיתהלכו בעיר בגב זקוף וראש מורם", דברי קורן.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    הצעה חשובה מאד.
    רצוי גם להציע להחזיר מלגות ופרסי הצטיינות עירוניים לחיילים קרביים ובודדים מחיפה.
    ו

  2. אילנה א'

    אם חיי החיל הבודד הם קשים מה יתן להם יום פינוק אחד מתוך 365 ימים ?
    אולי אפשר למצוא משהו שיקל את חיי היום יום שלהם ?

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר